۰۷:۰۰ - چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴

خاطره بیلد از کارهای جنجالی جادوگر؛

لباس عجیب علی کریمی در رسانه مشهور آلمانی سوژه شد

روزنامه بیلد آلمان از لباسی که کریمی در نخستین حضورش در باشگاه بایرن مونیخ بر تن کرده بود کماکان به عنوان یک کابوس یاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  نشریه بیلد آلمان تصویر جالبی از علی کریمی را منتشر کرده است. در این تصویر کریمی در حالی با عصا به تصویر کشیده شده که در حال کنترل توپ اختصاصی باشگاه بایرن مونیخ است.

بیلد نوشته است: «بله، علی کریمی در سال 2005 باعث خنده شد. در مراسم معارفه او در باشگاه بایرن اتفاق جالبی افتاد که هنوز از خاطرات رسانه های آلمان پاک نشده است. بهترین فوتبالیست آسیا در آن مراسم با استفاده از پاپیون، عصا و توپ فوتبال خود را به شمایل یک رهبر سیرک در آورده بود؛ اتفاقی که وی را سوژه کرد و به کابوسی برای روابط عمومی باشگاه بدل شد.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: « البته بعد از این شروع عجیب، وی در شش ماهی که توانست پیراهن بایرن را بر تن کند نمایشی واقعا جادوگرانه در میدان فوتبال داشت. اما پس از آن مصدوم شد و فصل بعد دیگر نتوانست حضور درخشانش را تکرار کند. وی سال 2007 از باواریایی‌ها جدا شد و کمتر آنجا دیده شد. هر چند فلیکس ماگات، سرمربی بایرن 2005 در سال 2011 کریمی را بار دیگر به بوندس لیگا آورد تا او پیراهن شالکه را برتن کند.»

JamNewsImage08160596

علی کریمی در مراسم معارفه اش در بایرن مونیخ

منبع:جام نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.