۱۴:۰۰ - سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

مانتوهای شیشه ای وارداتی است؛

فروش مانتوهای شیشه ای و بدون دکمه در شوی لباس/ بازرسی ها افزایش یابد

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان گفت: هرگونه فروش و تولید مانتوهای شیشه ای یا بدون دکمه در اصفهان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز ابراهیم خطابخش در زمینه تولید و توزیع مانتوهای شیشه ای و بدون دکمه در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات صنف پوشاک هرگونه فروش و تولید این مانتوها ممنوع است.

وی افزود: در حال حاضر این اتحادیه در حال جمع آوری مانتوهای زننده و بدون دکمه یا شیشه ای در سطح شهر است اما متاسفانه این نوع لباس ها در آپارتمان ها و شوهای لباس که فاقد مجوز نیز هستند، به فروش می رسند که امیدواریم با گرفتن مجوز بتوانیم برای کنترل فروش این مانتوها در این مراکز ورود کنیم.

رئیس اتحادیه پوشاک اصفهان با تاکید بر اینکه تولید و فروش این مانتوها در اصفهان ممنوع است، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه این مانتوها در اصفهان تولید می شوند، ارائه نشده است در حالی که مانتوهای شیشه ای یا بدون دکمه عمدتا وارداتی بوده و از کشورهایی مثل چین وارد شده و یا در تهران تولید می شوند.

وی با تاکید بر اینکه فروش این لباس ها در شوهای زیرزمینی و آپارتمان ها انجام می شود، تصریح کرد: با بازرسی های انجام شده در سطح شهر به چند فروشگاه عرضه کننده این مانتوها تذکر داده شده که در صورت عدم توجه صاحبان آن ها برخورد جدی صورت خواهیم داد.

خطابخش در زمینه فروش لباس هایی با تصویر پرچم کشورهای استعمارگر مانند آمریکا و انگلیس بیان کرد: در حال حاضر اینگونه لباس ها در اصفهان به فروش نمی رسند و اگر این اتفاق بیفتد اتحادیه صنف پوشاک حتما نسبت به جمع آوری آن ها و برخورد با فروشندگان این پوشاک اقدام خواهد نمود.

وی با اشاره به تعامل سازنده میان اتحادیه صنف پوشاک با دستگاه هایی مانند نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و نیز اماکن اصفهان برای جمع آوری لباس های ممنوعه و برخورد با فروشندگان و تولیدکنندگان آن ها، خاطر نشان کرد: لازم است، بازرسی ها در این زمینه افزایش یابد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.