۱۰:۰۱ - شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

بازگشت مجری اهانت کننده به صدا و سیما!

تصور کنید فردی که قرار است مجری برنامه ای مذهبی شود، اما خود کوچک ترین بهره باطنی از مذهب نبرده و نمی برد، چگونه می تواند سرمشق نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باشد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” در گذشته برای استخدام در ارگان هایی چون صدا و سیما، گزینش هایی انجام می گرفت و افراد پس از تعیین صلاحیت واقعی به استخدام در این ارگان ملی در می آمدند. اما این روزها، گویا این گزینش ها همه ظاهری است ، چرا که کافی است بزرگ ترین خطاها را در پشت دوربین انجام دهید و به راحتی پس از مدتی دوباره با دعوت از صدا و سیما برای ادامه کار ، دوباره به کار خود ادامه دهید.

صدا و سیما، در چند سال اخیر  با سپردن برخی از برنامه های مذهبی به مجریانی که صلاحیتی در این زمینه  نداشته اند، موجب به وجود آمدن مشکلاتی شد که از دید کارشناسان قابل چشم پوشی نبود. اما با این حال، پس از جریانات پیش آمده، انتظار می رفت که مجریان خطاکار حداقل از قرار گرفتن در پشت دوربین های صدا و سیمای جمهوری اسلامی محروم بمانند، اما گویا دیگر حتی چنین انتظاراتی نیز بیهوده است،

از جمله این مجریان خطاکار علی جباری است که در حرم مطهر امام رضا(ع) در پشت دوربین به مردم ایران توهین کرده و پس از مدتی، دوباره به کار خویش بازگشت. او که همچون مابقی مجریان خطاکار صدا و سیمامدتی از کار در این ارگان محروم بود، این روزها برنامه جدیدی را در دست اجرا دارد.

جالب آن است که صدا  و سیما و روسایش همواره شعار الگوسازی برای جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف برنامه های آموزشی و تربیتی خود مطرح می کنند.

واقعیت این است تا زمانی که مجریان صدا و سیما، ظاهر و باطنشان یکی نباشد، نه تنها به عنوان الگوی مناسب برای جوانان تاثیرگذار نخواهند بود، بلکه خود به عنوان الگوی نامناسب مطرح شده و اخلاق را در کشور زیر سوال خواهند برد.

تصور کنید فردی که قرار است مجری برنامه ای مذهبی شود، اما خود کوچک ترین بهره باطنی از مذهب نبرده و نمی برد، چگونه می تواند سرمشق نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باشد.

هر چند کم نیستند مجریان خطاکار صدا و سیما که با استفاده از این تریبون رسمی خود را مطرح کرده و با سو استفاده از فرصت به دست آمده خود را به شبکه های آن سوی آب متصل کردند و مجریانی که با سو استفاده از موقعیت خویش، بزه های اخلاقی بسیاری را انجام داده و همچنان به کار خود در این ارگان رسمی ادامه دادند. در چنین شرایطی، بازگشت مجری جوان توهین کننده به مردم و بارگاه مقدس امام رضا(ع) جای تعجب  چندانی نخواهد داشت.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.