شاهین پرس

متن بیانیه 9 دی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

کدخبر: 4227
۹ دی ۱۳۹۲ در ساعت ۸:۳۰ قبل از ظهر

 

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” ، اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی ضمن انتشار بیانیه ای، انزجار خود از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) را اعلام می دارد.

9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

امت حزب الله و ولایتمدار شهرستان شاهین شهر و میمه

سلام علیکم

امروز روز 9 دی ماه است. روزی که یاد آور خلق حماسه ای دیگر از امت اسلامی در تاریخ کشور ایران به خوبی ثبت شد و در آن روز همچون عرصه های دیگر، امت مومن، خداجو، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) جلوه ای از غیرت و تعصب دینی و مذهبی که با شعور و بصیرت دینی گره خورده بود را به نمایش گذاشتند.

فتنه ای که دشمنان قسم خورده خارجی و ایادی مزدور داخلی در سال 88 به پا کردند و هویت پلیدشان را با توهین به مقدسات و علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند شما مردم بزرگوار  با حضور مخلصانه و با قلبی آکنده از عشق به مکتب بساط آنرا برچیدید و نقشه شوم آن دیو سیرتان را برملا کردید.

آفرین به این عزم و ارده و هوشیاری شما مردم عزیز که هر کجا نیاز بوده با قدوم مبارکتان در میدان حضور ، نقش بی بدیل خود را در استحکام پایه های انقلاب ایفاء کرده اید.

فتنه گرانی که رافت اسلامی شامل حال آنها شده و نظام از مجازات آنها تا این زمان خود داری کرده ، باید بفهمند که امت شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی دست از ارزشهای متعالی خود برنخواهد داشت و با هوشیاری کامل عملکرد آنها را زیر نظر دارد و در مواقع لزوم برخورد لازم را خواهد نمود.

آنها بدانند ما خسارتهای فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و بین المللی که آنها بر نظام تحمیل کردند و شیرینی حضور بیش از 80 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم را به تلخی مبدل کردند را از یاد نخواهیم برد.

مردم ما می دانند که شدت تحریمهای اقتصادی و به انزواکشاندن جمهوری اسلامی از فتنه 88 شروع شد و فتنه گران  مقصران اصلی آن هستند. و باید جوابگوی مردم مومن و شهدای ولامقام در روز قیامت باشند. چرا که با این آشوبها و فتنه گریها آبروی نظام را بردند و خسارتهای جبران ناپذیر را تحمیل کردند.

اداره تبلیغات اسلامی ، شورای هیئات مذهبی ، کانون مداحان اهل بیت ، موسسات قرآنی شهرستان شاهین شهر و میمه  ضمن گرامیداشت حضور عاشقانه شما در 9 دی سال 88، انزجار خود را از حرکات مذبوحانه فتنه گران متذکر و حمایت و تبعیت کامل خود از فرامین سکاندار کشتی نجات امت، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) را اعلام می دارد.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

اداره تبلیغات اسلامی

شورای هیئات مذهبی

کانون مداحان اهل بیت  موسسات قرآنی شهرستان شاهین شهر و میمه