۱۳:۰۶ - پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

بازگشت آقای خاص به تشک کشتی+عکس

محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خانه کشتی شهید رضایی مجد بار دیگر به تشک کشتی و عرصه مربیگری بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” محمد بنا، سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی که پیش از جام جهانی 2013 کشتی فرنگی از تیم ملی کناره‌گیری کرده بود، مدتی است با اصرار برخی از دوستان و نزدیکانش اقدام به شروع مجدد مربیگری و آموزش کشتی کرده است و با حضور در خانه کشتی «شهید رضایی مجد» بار دیگر به تشک کشتی و عرصه مربیگری بازگشت.

محمد بنا به دعوت محسن کاوه، مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد که هم اکنون مدیریت خانه کشتی شهید رضایی مجد را بر عهده دارد به سالن آموزش این مکان ورزشی رفت و به حاضران آموزش داد.

13940611000815_PhotoL

 

خانه کشتی شهید رضایی مجد در تقاطع خیابان‌های شوش و وحدت اسلامی، ضلع شمال غربی واقع شده و چیزی حدود 6 هزار و 390‌ مترمربع بنا دارد. ساختمان این مجموعه 5 طبقه و شامل 2 طبقه زیرزمین است که همه فضا و امکانات ویژه ورزش کشتی در آن دیده شده است. این خانه کشتی به یک مجموعه کامل ورزشی از سالن تمرینات تا سالن مسابقات، باشگاه بدنسازی، استخر و سونا و اتاق‌های استراحت مجهز است که می‌توان از آن برای برگزاری اردوهای ورزشی نیز استفاده کرد.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.