۱۵:۰۵ - چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

سلام گرمی که به جای خبرنگار مجروح صدا و سیما به شجریان ،حامی فتنه ۸۸ رسید!

چند روزی است خبر ورود خبرنگار مجاهد صدا و سیما با پیکری مجروح به ایران بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفته و از سوی دیگر برخی خبرگزاری ها با پررنگ کردن خبر بستری شدن محمد رضا شجریان سعی در کمرنگ کردن این خبر دارند

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا”  در چند روز گذشته بازار اخبار جنجالی در خبرگزاری های داخلی داغ بود خبر بستری شدن محمد رضا شجریان و بازگشت خبرنگار مجروح صدا و سیما به  کشور ایران دو خبر مهم این هفته بودند.

اما خبرهایی که در حال حاضر فضای مجازی را پر کرده در ذهن بسیاری از مردم سوال هایی به همراه داشته که به آن می پردازیم.

image366517

سکانس اول: ورود خبرنگار مجروح صدا و سیما به کشور

سید محمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما که در لاذقیه سوریه مجروح شده بود روز یکشنبه به کشور بازگشت.
حسینی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در دمشق که به منظور پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود، براثر اصابت گلوله خمپاره از چند ناحیه مجروح شد.
farhangnews_143366-412001-1441080422

سید محمدحسن حسینی پس از ورود به فرودگاه امام خمینی(ره) در جمع دوستان خود گفت: از خدا می‌خواهم که به ما این توفیق را بدهد که پیرو رهبری باشیم. وقتی که به سوریه می‌رفتم وصیت کردم و اکنون هم وصیت من به ملت شریف ایران و جوان‌های ایران و به همه یک چیز است که همه پیرو رهبری باشند، همان‌طوری که امام گفت تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشید به مملکت آسیبی نمی‌رسد.
وی برای ادامه درمان به بیمارستان سینا  تهران منتقل شد.
پس از انتقال حسینی به تهران نخستین عمل جراحی بر روی صورت و چشم راست انجام گرفت که موفقیت‌آمیز بوده است.
جت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،وزیر اطلاعات،وزیر بهداشت و چند تن دیگر از مسئولین از جمله عیادت کنندگان سرشناس این خبرنگار در چند روز اخیر بودند.

سکانس دوم: محمدرضا شجریان در بیمارستان بستری شد 
محمدرضا شجریان رییس شورای عالی خانه موسیقی به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری شده و در حال حاضر نیز تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.کنسل شدن کنسرت اخیر وی در ترکیه نیز دلیل برخی مشکلات ریوی بوده است.
524998_555

برای مشاهده عکس در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

در خبری عنوان شد حسین فریدون، دستیار ویژه رئیس جمهور، به عیادت استاد آواز ایران محمدرضا شجریان رفت تا از نزدیک جویاى احوال وى شود.حسین فریدون حامل سلام رئیس جمهور روحانی بود و برای استاد شجریان آرزوی سلامتی کرد. برادر رئیس جمهور همچنین با پزشک معالج استاد گفتگوی کوتاهی داشت و از روند درمان ایشان جویا شد.

یکی خبرنگار صدا و سیما جمهوری اسلامی ایرانن که برای ماموریت کاری عازم منطقه جنگی سوریه شده و قبل از خروج خود از کشور وصیت میکند و در سوریه مورد اصابت خمپاره قرار گرفته و مجروح میشود و پس از ورود به کشور هم جمله : همه پیرو رهبری باشند را به زبان جاری میکند

و آنسو محمد رضا شجریان که هیچکس حمایت تمام قدش از فتنه ۸۸ را فراموش نمیکند، کسی که تمام مشهوریت خود را فدای عده ایی برانداز نظام کرد ،گویا فکر میکرد با فدایی کردن محبوبیت اجتماعی اش برای ضد انقلاب موقعیت خوبی در خارج از کشور برای خود دست و پا میکند پس از مدتی دید که خبری نیست و گرفتن عکس یادگاری با عوامل ضد انقلاب و همراهی و همصدایی با عناصر ضد انقلاب خارجی و عناصر شبکه های معاند با نظام جایی در بین آنها ندارد و فقط به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی از آن استفاده میکنند.
پس از آنی که شجریان در دام فتنه غرق شد رسما اعلام کرد که صدا وسیما حق پخش آثارش را ندارد و با کشورش قهر کرد و در دامن دشمنان مردم کشورش مشغول به فعالیت و با آنها همصدا شد.
حال سوال اینجاست که چرا سلام گرم بعضی آقایان به خبرنگار مجاهد صدا و سیما نرسید و به سوی محمد رضا شجریان حامی فتنه ۸۸ سوق پیدا کرد؟
منبع:راه دانا
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.