شاهین پرس

کمپین ” ما اجازه نمی دهیم” در شاهین شهر تشکل شد

کدخبر: 40725
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ در ساعت ۶:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و مهمانان خارجی موجب راه‌اندازی کمپین “ما هم اجازه نمی‌دهیم” در فضای مجازی شد.

رهبر انقلاب در این سخنرانی فرمودند: آمریکایی‌ها می‌خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله‌ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته‌ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی‌ها نمی‌دهیم. 

این سخنان دیگر به‌عنوان فصل الخطاب هم مسئولین و هم مردم به‌حساب می‌آید و راه را بر کسانی که فکر می‌کردند مذاکرات ایران و آمریکا در موضوع هسته‌ای می‌تواند موجب مذاکرات آینده ایران و آمریکا را فراهم کند سخت بست.

سخنان صریح رهبری باعث در تنگنا ماندن عده‌ای شد که به‌نوعی از هر گوشه و کنار بر طبل وادادگی و سازش می‌کوبیدند و بعدازآن دوباره ارزش و آرمان‌های انقلاب اسلامی در دفاع از مظلوم و جنگ با ستمکار بر سر زبان‌ها انداخت.

جذابیت این کلام رهبری موجب راه‌اندازی کمپین‌های مختلفی مانند “ما اجازه نمی‌دهیم”، “آمریکا خواب تعامل ایران را ببیند”، “ما هم اجازه نمی‌دهیم” و… در فضاهای مجازی ازجمله فیس بوک، توتی‌تر، نرم‌افزارهای ارتباطی موبایل شده است.

این‌گونه کمپین‌ها چون به‌صورت فراگیر است و تعداد در برگیری افرادی که از آن استفاده می‌کنند بیشتر است و دیگر بعد جغرافیایی در آن ملاک نیست، لذا برپایی چنین کمپینی‌ها باعث ایجاد وفاق هم در سطح ملی و حتی فراملی می‌شود.

 

labaek rahbar1