۰۸:۰۱ - پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

جنایت تازه داعشی ها

دختر 11 ساله را، برده جنسی و سپر انسانی کردند

یک شبه نظامی داعشی، دختر یازده ساله ایزدی را به عنوان سپر انسانی، در جنگ به کاپوت خودروی نظامی اش بست؛ دخترک پیش از این هم تیره روزی را تمام و کمال تجربه کرده بود و پس از به اسارت گرفته شدن، تا مدت ها به عنوان برده جنسی به شبه نظامیان داعشی اجاره داده می شد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” شاهدان عینی می گویند این دختر را دیده اند که روی خودروی نظامی معروف به «هاموی نظامی» – که در ایران به آن « هامری نظامی » می گویند- بسته شده بوده است و از ترس جانش جیغ می کشد و التماس می کرد.

شواهدی در دست است که ثابت می کند کودک ایزدی پیش از این ماجرا بارها بوسیله داعشی ها مورد تجاوز قرار گرفته است. اسرایی با سرنوشت مشابه او ، کم نیستند به طوری که از زمان آغاز شرارت های داعش در عراق، حدود 3 هزار و 750 نفر از اقلیت های دینی در عراق اسیر شده اند که زنان و کودکان شان به همین منظور فروخته شده اند.

خلیل الداخی وکیلی است که یک گروه زیر زمینی برای نجات ایزدی ها را هدایت می کند. او در گفتگو با گزارشگر دیلی میل که گزارشی از این دختر ایزدی نوشته ، اعلام کرده که دخترک هنوز زنده است.

او حتی موفق شده با دخترک گفتگویی تلفنی داشته باشد و دختر به او گفته بوسیله ارباب داعشی اش بارها مورد تجاوز قرار گرفته است.

خالده، مادر سه کودک که به تازگی از اردوگاه اسرای داعش گریخته است، نیز با تایید گفته های این وکیل تعریف می کند که داعشی ها زنان جوان سالم و باکره ها را برای بردگی جنسی از زنان سالمند و معلول جدا می کنند و حالا نگران است که مبادا سالمندان و معلولان را کشته باشند.

به گزارش منابع غیررسمی تنها در یک هفته گذشته 19 زن اقلیت ، در عراق به علت امتنا از روسپیگری به دستور داعش، اعدام شده اند. یک مقام آگاه در سازمان ملل نیز با انتقاد از این وضعیت می گوید « داعشی ها دختران را مثل بشکه های بنزین خرید و فروش می کنند و گاه ممکن است یک دختر، به شش مرد مختلف فروخته شود. »

او همچنین اسنادی دارد که ثابت می کند داعشی ها پول بیشتری برای خرید دخترکان یک تا 9 ساله ایزدی یا مسیحی می پردازند چون آنها را از نظر جنسی جذاب تر می دانند.

منبع:جام جم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.