شاهین پرس

درسی بزرگ برای افرادی که به اروپایی‌ها خوش بین هستند

کدخبر: 4006
۵ دی ۱۳۹۲ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر

haji21

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با شاهین نا اظهار داشت: هرکسی که قلبا با ولایت فاصله بگیرد طبیعتا تشخیص بموقع که یکی از شاخصه های بصیرت است را از دست می دهد.

 

خبرنگار شاهین نا: هیئت پارلمانی اروپایی که به ایران سفر کرده بودند، با سران فتنه نیز دیدارداشتند. به نظر جنابعالی چه اهدافی پشت این دیدار وجود داشته است؟
حاجی دلیگانی: درسته که این دو نفر از عناصر فتنه بودند اما به نظر می رسد یکی از اهداف این هیئت کاشتن افرادی یا بزرگ کردن افراد ضعیفی بوده که در آینده و با سرمایه گذاری که روی افراد انجام می دهند بتوانند استفاده ابزاری از آنها داشته باشند، هدف دیگری که اینها در این مقطع دنبال کردند به نظر می‌آید که با توجه به نقض آشکاری که در دو مرحله، اروپایی‌ها وآمریکایی‌ها راجع به متن توافقنامه بین ایران و 1+5 انجام گرفت و ملت و مسئولین ایران بسیارعصبانی شدند از نقضی که توسط آنها صورت گرفت، آنها دنبال این بودند که این توپی که داخل ایران بین دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه و از طرفی مجلس شلیک می کنند، اینها به نوعی در داخل مشغول شوند تا توجهات از آن نقض آشکار و پیمان شکنی که آنها انجام دادند غافل باشند و آن مسئله اصلی نباشد که در واقع به آن نقضی که آنها انجام دادند ما توجهی نداشته باشیم.
خبرنگار شاهین نا: بی احترامی که هیئت پارلمانی در این سفر به حجة الاسلام هاشمی انجام دادند را چگونه ارزیابی می کنید؟
حاجی دلیگانی: این اتفاق درسی است که افرادی مثل حجة الاسلام هاشمی بداند که همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند:اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند و همچنین آقای روحانی رئیس جمهور که اوباما را به عنوان فردی مودب معرفی کردند، بداند اینچنین در ذات آنها نیست و اولین توهینی هم که آنها انجام دادند به خود آقای روحانی بود در واقع به ملت ایران کردند و لذا این برای افرادی که به اروپایی‌ها خوش بین هستند درس بزرگی بود، که آنها این افراد را نه تنها احترام نمی کنند بلکه بی احترامی هم می کنند، و در مصاحبه‌هایی هم که اعلام کردند گفتند: که هدف اصلی ما دیدار دو عنصر سوخته بود نه مسئولین ایران و این درس بزرگ برای کسانی است که خط اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را دنبال می کنند این مقدار در نظر آنها کم ارزش است.
خبرنگار شاهین نا: با توجه به تجربه چندین ده ساله آقای هاشمی و روحانی در نظام جمهوری اسلامی چگونه است که در مورد دشمنان نظام شناخت ندارند؟
حاجی دلیگانی: ممکن است که بدانند اما ممکنه که در بعضی مقاطع خوش بینی برایشان بوجود بیاید وهرکسی که قلبا با ولایت فاصله بگیرد طبیعتا تشخیص بموقع که یکی از شاخصه های بصیرت است را از دست می دهد.