شاهین پرس

انتصاب‌ افراد تندرو توسط دکتر روحانی مخالف شعار اعتدال ایشان است

کدخبر: 3966
۴ دی ۱۳۹۲ در ساعت ۸:۲۸ بعد از ظهر

haji-deligani

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگویی با شاهین نا اظهار داشت: جریانی در وزارت علوم به دنبال خط ایجاد آشوب هستند و طبیعتا از بهترین عناصری که برای عامل شدن در ایجاد این آشوب می توانند استفاده کنند همان عناصر فتنه گر سال 88 می توانند باشند.

خبرنگار شاهین نا: وزارت علوم اخیرا در اقدامی تأمل برانگیز و محرمانه برخی افرادی که دشمنی آشکار با نظام دارند و همچنین از فعالین فتنه 88 (دانشجویان ستاره دار) نیز می باشند را با شرایط و تسهیلاتی خاص به دانشگاه فراخوانی کرده اند، این اقدام وزارت علوم تحقیقات و فناوری که به نظر می رسد با رویکرد سیاسی انجام شده است را چگونه ارزیابی می کنید؟

حاجی دلیگانی: یک جریانی در بعضی وزارت خانه ها از جمله وزارت علوم است که به دنبال نا امنی و برهم زدن ثبات آرامش در مراکز آموزشی هستند که این برخلاف مشی دکتر روحانی در ایام انتخاباتی که ارائه دادند می باشد و طبیعی است که با خط آشوبی که دنبال می کنند از آقای روحانی هم بزودی عبور خواهند کردو حرف ایشان را هم نخواهند شنید.

خبرنگار شاهین نا: موضع مجلس در برابراقدام این وزارت خانه چیست؟

حاجی دلیگانی: مسائل این جریان در داخل کمیسیون آموزش و کمیسیون ملی در دست بررسی است. احتمالا در هفته آینده با توجه به سئوالی که از آقای فرجی دانا وزریر علوم و تحقیقات فناوری شده و بخشی از نگرانی های مجلس و تصمیماتی که دارد را در رسانه ها و صحن علنی مجلس مطرح خواهند کرد.

خبرنگار شاهین نا: این جریان با به وجود آوردن نا امنی به دنبال چه اهدافی هستند؟
حاجی دلیگانی: این افراد به دنبال خط ایجاد آشوب هستند و طبیعتا ازبهترین عناصری که برای عامل شدن در ایجاد این آشوب می توانند استفاده کنند همان عناصر فتنه گر سال 88 می توانند باشند. لذا به این افراد اجازه دادند و تسهیلات و شرایطی نیز فراهم کردند که در واقع در پاسخ به این تسهیلات آنان بتوانند خوشخدمتی به این جریان در برهم زننده آرامش داشته باشند. و دقیقا این فعل و حرکت برخلاف آن خط مشی است که مقام معظم رهبری بر ترویج علم و کرسی های ازاد آندیشی در دانشگاه ها در راه پیشرفت علمی مطرح کردند آنها به دنبال آن هستند که دانشگاه ها برگردد به سالهایی که هر گروه و حزب و دسته ای یک دفتری برای خودش داشت و دانشگاه ها جای همه چیز بود جز پیشرفت علمی.

لازم به تذکر است روز گذشته (سه شنبه سوم دی ماه) حاجی دلیگانی در نطق میان دستورخود در قسمت چهارم صحبت 5 دقیقه ای درصحن علنی مجلس علاوه برمطرح نمودن مسائل شهری و اجتماعی راجع به درمان و مشکلات مردم، به موضع تندروی آقای روحانی و اطرافیانشان اشاره نموده و بیان داشتند: آقای روحانی رئیس جمهور محترم شما با شعار اعتدال رأی آوردید، اما با نگاهی به اطراف خود و انتصاب ها در سطح کشور، آیا تندروتر از افرادی که به کار گمارده می شوند در کشور وجود دارد؟! و قطعا وجود ندارد.