۱۳:۰۲ - سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴

یک منبع آگاه:

بنیاد تعاون ناجا در خرید دکل نفتی پرماجرا نقشی نداشته است

یک منبع آگاه با تاکید بر اینکه بنیاد تعاون ناجا تنها سهام‌دار بخشی از شرکت خریدار دکل نفتی پرماجرا است، هرگونه نقش این بنیاد در خرید این دکل را منتفی دانست و گفت: میزان سهام این شرکت به اندازه‌ای نیست که قدرت تصمیم‌گیری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ یک منبع آگاه در واکنش به برخی اظهار نظرها در خصوص نقش بنیاد تعاون ناجا در شرکت تاسیسات دریایی جنوب که به عنوان شرکت خریدار دکل پرماجرای نفتی، این روزها اسمش بر سر زبان‌ها است، اظهار داشت: یکی از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون ناجا به عنوان سهام‌دار، تنها بخشی از سهام شرکت تاسیسات دریایی جنوب را در اختیار داشته است.

وی با اشاره به اینکه در شرکت‌های اینچنینی، یکی از ملاک‌های تاثیرگذار در مدیریت و تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت شرکت، میزان سهام است، افزود: با توجه به اینکه بنیاد تعاون ناجا تنها بخشی از سهام این شرکت که متعلق به صندوق تعاون بازنشستگان صنعت نفت است، را در اختیار داشته، این میزان سهام به هیچ وجه به اندازه‌ای نبوده است که با تکیه بر آن، بنیاد تعاون ناجا بتواند قدرت مدیریت و تصمیم‌گیری در این شرکت را داشته باشد.

این منبع آگاه گفت:‌ این که در برخی از مطبوعات عنوان شده بنیاد تعاون ناجا سهام‌دار اصلی شرکت تاسیسات دریایی جنوب است، به هیچ وجه صحت ندارد و میزان سهام این شرکت به اندازه‌ای نیست که قدرت تصمیم‌گیری در فعالیت این شرکت را دارا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته در چنین خریدهایی همچون خرید دکل نفتی، تنها سهامداران شرکت و حتی سهام‌داران اصلی، تصمیم گیرنده نیستند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.