شاهین پرس

پذیرش بدون آزمون دانشجو دردانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر

کدخبر: 38406
۲۵ تیر ۱۳۹۴ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر در گفتگو با پایگاه خبری شاهین نا با اعلام آغاز پذیرش دانشجو از ابتدای مردادماه سال جاری جزئیات و چگونگی ثبت نام داوطلبان را نیز تشریح کرد.

وی هدف از اجرای طرح پذیرش بدون آزمون را همگانی کردن آموزش عالی در اقصی نقاط کشور، ایجاد فرصت برابر در راهیابی به دانشگاه برای کلیه علاقمندان به آموزش عالی و کاستن از محدودیتهای ادامه تحصیل بویژه درمناطق محروم دانست.

پرویزمردانی در خصوص نحوه ثبت نام خاطر نشان کرد: طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ثبت نام از اوایل مرداد و در سامانه ثبت نام سازمان سنجش کشور به نشانی :www.sanjesh.org  انجام میگردد که داوطلبان در زمان تعیین شده باید به این سایت مراجعه و ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر در مقطع کارشناسی دارای 30 رشته با گرایش در گروههای فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی است که شامل؛ مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی نرم افزار،  علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع ، حقوق ،حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، ریاضی، مترجمی زبان انگلیسی، جفرافیا وبرنامه ریزی شهری، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، ژئومورفولوژی، آب و هواشناسی، علوم تربیتی، راهنمایی و مشاوره، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی و تاریخ.

مردانی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به 4 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مرکز مشغول به تحصیل هستند خاطرنشان کرد: از بین 44 مرکز و واحد پیام نور در استان، دانشگاه پیام نور واحد شاهین شهر جزو پنج دانشگاه برتر استان می باشد.

وی درادامه افزود: ساختمان اداری و آموزشی این دانشگاه با 22 کلاس آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور، 6 باب آزمایشگاه، لابراتوار زبان، کارگاه کامپیوتر، سایت عمومی و تخصصی، سلف سرویس، کتابخانه و سالن مطالعه در 2 هزار و 400 متر مربع و ساختمان فرهنگی که شامل دفاتر امور فرهنگی، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، بسیج دانشجویی، تربیت بدنی، دفترمشاوره و نمازخانه است در 1800 متر مربع مساحت احداث شده است.