۰۷:۴۷ - پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴

روز قدس از دریچه دوربین شما؛

فراخوان عکس راهپیمایی روز جهانی قدس

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پایگاه خبری و تحلیلی “شاهین نا” فراخوان عکاسی “روز قدس از دریچه دوربین شما” برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به لحاظ شرایط منطقه از جهات مختلف دارای اهمیت است، از جمله اینکه نشانگر مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی و همچنین به منزله اهرم فشار علیه این رژیم جعلی می باشد.

مبارزه با تلاش اسرائیل و استکبار جهانی برای خارج کردن مسئله فلسطین از توجه افکار عمومی دنیا در مقطع کنونی در سایه جنایات گروه‌های تروریستی در منطقه یکی دیگر از مسائلی است که نشانگر اهمیت روز جهانی قدس در میان مسلمانان و امت اسلام می‌باشد.

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند به خنثی‌سازی توطئه‌های رژیم جعلی اسرائیل در منطقه منجر شود و بار دیگر به مردم مسلمان منطقه یادآوری کند که به جای دشمنی با هم، متحد شده و به مبارزه با دشمن صهیونیستی بپردازند.

به همین منظور و با هدف انعکاس عظمت حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان شاهین شهر و میمه در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، “پایگاه خبری شاهین نا” آماده دریافت و انتشار عکس‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی از سراسر شهرستان است.

شرکت‌کنندگان در این فراخوان می‌توانند عکس‌های خود را همراه با مشخصات صاحب اثر و شماره تماس به نشانی رایانامه info@shahinna.ir ارسال و در قسمت موضوع رایانامه کلمه «قدس» را درج کنند.

در انتشار عکس ها در سایت، عکس هایی که دارای ایده پردازی و سوژه یابی جالب باشند در الویت انتشار قرار می گیرد و در صورت درخواست فرستنده، با نام او در پایگاه خبری منتشر می شود

مهلت ارسال عکس تا پایان روز جمعه 94/4/19 می باشد

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.