۱۱:۰۹ - یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴

روز خوب سپاهانی ها؛

ادینهو به قطر رفت/ حاج صفی طلایی پوش باقی ماند!

برد خوبی که شاید بزرگترین اتفاق خوب فوتبالی سپاهان باشد، قطعی شدن حضور حاج صفی در اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” به نقل از صاحب نیوز/ شاید بتوان از امروز به روز خوب سپاهانی ها تعبیر کرد، چرا که از طرفی شنیده ها حاکی از این است که حاج صفی و رحمان احمدی در سپاهان ماندند و هم چنین شایعه ساخته شده حضور ادینهو در اصفهان با خبر پیوستن او به السیلیه رسما تکذیب شد.

سپاهان امسال در فصل نقل و انتقالات به گفته فرکی به دنبال بمب خبری نبوده و از همین رو تاکنون نیز جز پادوانی برزیلی بازیکن دیگری جذب کرده و به نظر می رسد هم قصد ورود به حاشیه ها و بازیکنان ستاره را ندارد.

البته امسال هم مثل سال های گذشته سایت های خبری و خبرگزاری گزینه هایی را به سپاهان نسبت دادند که نه تنها بحث حضورشان در جمع طلایی پوشان مطرح نبود، بلکه به نظر می رسید زور دلال های بازیکنان در این رسانه ها چربیده و آن ها قصد دارند، این بازیکنان را به اصطلاح به سپاهان قالب کنند.

با این وجود شب گذشته، در برخی رسانه از حضور ادینهو در سپاهان نام آورده شد و از وی به عنوان بمب خبری سپاهان نام آورده شد.

در این باره صبح امروز خوروش تأکید کرده بود: شایعه حضور ادینهو در سپاهان را تکذیب نمی‌کنم و این مسئله وجود ندارد.

وی هم چنین گفته بود: این شایعات سبب می‌شود انتظارات هواداران از ما بالا برود و اگر بازیکن در تیم حضور نیابد از ما گلایه‌مند شوند.

این موضوع به خوبی نشان می دهد که انگار واقعا مسئولان سپاهان امسال قصد خرید بمب خبری و رسانه ای ندارد.

صحبت های خوروش با مصاحبه ادینهو با ورزش ۳ پیرامون اینکه قرار است به قطر برود تأیید شد و ادینهو گفته بود: من السیلیه را انتخاب کرده ام چون شرایط خوبی داشت و ۷ روز دیگر برای بستن قرارداد به قطر می روم. شرایط این تیم بهتر از تیم های دیگر بود.

البته با وجود این مسئله برد خوبی که شاید بزرگترین اتفاق خوب فوتبالی سپاهان باشد، قطعی شدن حضور حاج صفی در اصفهان است. پس از بازگشت وی از سفر خارج، حاج صفی تمرینات را با سپاهان آغاز کرد و به نقل از منابع رسمی و غیر رسمی این موضوع تأیید شده که حاج صفی پیشنهاد خارجی ندارد و طبق قولش در اصفهان می ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.