۱۱:۱۵ - جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴

به طور همزمان؛

رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید شاهین شهر و میمه معرفی شدند/ تصاویر

در مراسمی بطور همزمان رئیس جدید دادگستری و دادستان شهرستان با حضور معاون قضایی دادگستری استان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا، آیین تودیع و معارفه همزمان رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون قضایی اداره کل دادگستری استان و مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم از مادر دادستان شهید حسین اشراقی که به دست عناصر کوردل در مرودشت به شهادت رسیده بود نیز تجلیل بعمل آمد و سپس با حکم رئیس قوه قضاییه سعید بهاریان پس از یک دهه ریاست دادگستری شاهین شهر و میمه تودیع و محمدی به سمت ریاست جدید دادگستری شهرستان معرفی شد.

همچنین در ادامه این مراسم با حکم رئیس قوه قضاییه مهرداد صیاف زاده با بیش از 12 سال خدمت در دستگاه قضا شهرستان با سمت های بازپرس و دادستانی تودیع و محسن بوسعیدی به سمت دادستان شهرستان معرفی شدند.

پس از این بهاریان در سمت مستشار دادگاه تجدید نظر استان و صیاف زاده نیز در سمت ریاست شعبه کیفری شهرستان اصفهان مشغول خدمت خواهند شد

One Response to “رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید شاهین شهر و میمه معرفی شدند/ تصاویر”

  1. محمد گفت:

    شما ها یک مشت تجاوز کار هستید که انها هم شما را تعید کردن و به پست جدید رساندن و حق مردم را به راحتی می خورید خوشحال میشم که با تصاویر و صدا و دیگر چیزهای دیگر دست شما را برای ملت رو کنم که این کار صورت گرفت شد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.