۱۲:۰۱ - شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۴

عضو شورای اسلامی شاهین‌شهر خبر داد

تهیه و تدوین برنامه زمانبندی 6 ساله در شورای شهر شاهین‌شهر

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: برنامه زمانبندی 6 ساله در شورای اسلامی دوره چهارم شاهین‌شهر تهیه و تدوین‌ شده که در این برنامه 73 پروژه مهم تعریف شده است.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا؛ حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام اظهار کرد: اعضا شورای اسلامی دوره چهارم شهر شاهین‌شهر دید ویژه‌ای نسبت به دوره‌های قبل به شهر دارند و یکی از فعالیت‌های مهم آنان در این دوره رونق و ایجاد ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بوده است.

وی به شکل‌گیری کمیسیون سرمایه‌گذاری در شورا و شهرداری شاهین‌شهر برای جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و افزود: به‌ عنوان نمونه می‌توان به پروژه بازار روز فدک در محله گلدیس با اشتغال‌زایی 120 بومی شاهین‌شهر اشاره کرد که با جذب سرمایه‌گذار در اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید و به علت تخفیف در اجناس آن تاکنون با استقبال زیاد همشهریان شاهین‌شهری روبرو بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: به‌ تازگی بازار روز دیگری در انتهای فاز دوم پارک انقلاب، مجموعه مسکونی میلاد کلیک خورده که تا اواخر ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از پروژه‌های دیگر جذب سرمایه‌گذار در شاهین‌شهر ایجاد میدان میوه و تره‌بار در جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر عنوان کرد و گفت: احداث میدان میوه و تره‌بار امروزه یکی از نیازهای مهم و اساسی شاهین‌شهر است که بعد از اتمام کارهای اداری کلنگ احداث این پروژه تا چند ماه آینده به زمین زده خواهد شد.

بیدارم با بیان اینکه برنامه زمانبندی 6 ساله در شورای اسلامی دوره چهارم شاهین‌شهر تهیه و تدوین‌ شده که در این برنامه 73 پروژه مهم تعریف شده است، ادامه داد: برای مقابله با برخی بدحجابی‌ها در شاهین باید با برنامه و هدفمند پیش رفت.

وی با بیان اینکه ریشه برخی بدحجابی‌ها در شاهین‌شهر اعتقادی است، خاطر نشان کرد: در دین مبین ما اسلام نیز آمده که اصول دین تقلیدی نیست بلکه تحقیقی است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه همه باید بدانیم جوان امروزی تا فلسفه و چرایی یک موضوع برای او حل نشود آن را انجام نمی‌دهد، اضافه کرد: با همکاری سایر مسئولان در شهرستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا از طرق برنامه‌های مختلف فرهنگی به بحث حجاب برای جوانان بپردازیم و به‌ تمامی سئوالات در ذهن آنها پاسخ دهیم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.