شاهین پرس

جوانی که زخم سرد فتنه 88 را به یادگار دارد/ جابجایی ارزش ها در فتنه 88

کدخبر: 35485
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ در ساعت ۱۰:۴۹ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا،  روزهای پایانی خرداد هر سال یادآور آغاز رویدادها و جریاناتی است که فتنه شوم سال 88 را کلید زدند و تمام همت و تلاششان را برای سرکوب کردن دین و میهن و انسانیت و انقلابی گری با بهره مندی از عناصر سست بنیان، بهاییان، طاغوت پیشگان و بخشی از اصلاح طلبان همیشه بدبخت کدخدا دوست بکار بستند تا شاید بتوانند ولایت، این ستون خیمه دیانت و معونیت و عقلانیت را پایین بکشند اما به لطف حق و بصیرت رهبری و مردم عاشورایی راه به جایی نبردند و تو دهنی سختی خوردند که در تاریخ به ثبت رسید و ماندگار شد.

در همان سال پر خاطره و پر مخاطره اما بودند کسانی که برای دفاع از همان دین و آیین و میهن گوش به فرمان امامشان از جان و دل مایه گذاشتند و اجازه ندادند رویایی که سران بدبخت فتنه کارگردانانش، ایادی استکبار خبیث و آمریکای خونخوار تدارکات چیانش و عده ای همآره احمق؛ غربگرا و سکولار دور قاب چینان و دنباله روانش بودند به اهداف شومشان برسند.

متین فیروز آبادی بسیجی اصفهانی است که در اغتشاشات آن سال اصفهان درصحنه حاضر بود و جهادگونه با فتنه گران و فریب خوردگان مواجهه داشت تا اینکه با وجود همه رافت هایی که نظام در برابر مزدوران و نقش آفرینان غائله 88 قائل بود در دفاع از حقیقت و حجاب و معنویت صورتش چاقو خورد و امروز در سالروز آن فتنه آمریکایی حرف هایی دارد که شنیدن و خواندن با وجود تکراری نبودن، یادآوری ضرورت بصیرت و آمادگی و وقت شناسی است.

این بسیجی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر تحرکات و تجهیز برخی خانه ها و رفت و امدهای مشکوک داشتیم اما انتظار اینکه فضا بیش از این شلوغ شود و بهم بریزد نداشتیم.

متین فیروز آبادی می گوید: نیروهای بسیج مردمی دستور داشتند در آن برهه فقط فضا را آرام نگه دارند که دقیقا دو روز بعد از انتخابات فضا بهم ریخت.

وی با بیان اینکه آرام سازی نیروهای بسیجی با همه حسن نیت و عدم برخورد جوابگو نبود اضافه کرد: در برخی صحنه ها با حداقل تجهیزات مجبور به دفاع از خودمان یا افرادی که چهره مذهبی یا محجبه داشتند می شدیم.

وی به زخمی شدن بسیجی ها در همان ساعات اولیه اشاره کرد و افزود: آن ساعت موتورها را آتش زدند و با برنامه ریزی قبلی از ساختمان ها سنگ و آجر و کوکتل مولوتف بود که روانه خیابان و نیروهای بسیجی و  مردم عادی می شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان بواقع از جان مایه گذاشتند و این در حالی بود که ماموران ناجا در بخش هایی کم کاری می کردند و با بسیجیان همراه نبودند.

فیروزآبادی یکی از طرفندهای آشوبگران در خرداد 88 را زخمی کردن خودشان و فریاد و شعار دادن بر علیه نظام و بسیج و اینکه زخمی شدن فرد مد نظر از سوی ما بوده عنوان کرد و گفت: این افراد به افراد چادری حمله می کردند که ما مجبور به دفاع از خانم های محجبه می شدیم تا در ملا عام توسط عده ای از خدا بی خبر کشف حجاب نشوند.

این فرد حاضر در غائله خرداد 88 اصفهان ادامه داد: آشوبگران علاقه زیادی به آسیب زدن به اموال عمومی داشتند و تصمیم داشتند پمپ بنزین را هم به آتش بکشند که باید اشاره کنم محافظت از پمپ بنزین سخت ترین کار نیروهای بسیجی در آن روزها بود و بچه هایی که این وظیفه را عهده دار بودند سختی و رنج زیادی را متحمل شدند.

وی غائله 25 بهمن آن سال و به بهانه ولنتاین را یادآور شد و گفت: این عده که 500 نفری می شدند بعد از بیانیه سران فتنه در میدان انقلاب اسلامی اصفهان تجمع کردند و با تحریک مردم قصد داشتند آنان را هم به جمع خودشان بکشانند.

این بسیجی مجروح شده در فتنه آن سال تصریح کرد: در همان روز 25 بهمن یکی از آشوبگران قصد داشت با چاقو از ناحیه شکم ضربه ای بزند که وی را خلع سلاح کردم اما بلافاصله با کمک دیگری با چاقوی دیگری صورتم را مجروح کرد.

وی افزود: نکته جالب اینکه شخص ضارب دانشجوی مهندسی پزشکی و از خانواده شهدا و نزدیکان یکی از فرماندهان ناجا بود که بعد از رفتن به داسرا قاضی هم طرف آن ها را گرفت و مدعی شد که چرا شما دخالت کرده اید، بگونه ای که انگار من مقصر هستم نه آنها!

وی بار دیگر به آسیب زدن فتنه گران به خودشان و داد و فریاد کردن هایی مبنی بر ربط دادن این آسیب ها به بسیج و نیروهای امنیتی اشاره کرد و افزود: تهیه عکس و فیلم و ارسال برای شبکه های مختلف هم بلافاصله بعد از این اقدامات دنبال می شد.

فتنه بزرگتر در راه است

وقتی حضرت آقا می گویند فتنه ای بزرگتر در راه است یعنی اینکه بایدهر لحظه آماده باشیم تا با اتفاقاتی دیگر مواجه شویم.

وی با بیان جمله بالا و اختلاف افکنی هایی که گروه هایی مانند داعش و فرقه شیرازی ها دنبال می کنند تاکید کرد: تنها راهکار مقابله با فتنه ها تبعیت از ولایت و مرجعیت و بصیرت و آمادگی در هر زمان و مکان است.