۱۴:۰۶ - شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

جذب دختران خواننده در یک دانشگاه

چندی پیش تعدادی از دانشجویان در یکی از دانشگاه‌ ‌ها برای جذب خواننده از میان بانوان این دانشگاه، تعدادی اعلامیه توزیع کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” در سالهای اخیر بحث خوانندگی و نوازندگی زنان و در برخی موارد رقص و آواز در هم آمیخته شده به اسم کنسرت و نمایش و…  بسیار فراگیر شده است و جریان روشنفکری فرهنگی که کاملا تاریک فکر هستند می کوشد تا این اقدام ضد فرهنگی را در جامعه عادی جلوه کند تا اگر کسی معترض این اقدام ضد فرهنگی شد با برچسب های مختلف او را محکوم کنند و کار خودشان را جلو ببرند.

 

در ادامه این جریانات برخی از مجوزها از سوی وزارت ارشاد به بانوان برای خوانندگی باعث شد تا برخی از افراد به دنبال جذب خوانندگان زن بیفتند.

 

در همین راستا چندی پیش تعدادی از دانشجویان در یکی از دانشگاه‌ ‌ها برای جذب خواننده از میان بانوان این دانشگاه، تعدادی اعلامیه توزیع کرده اند.

در این اعلامیه ادعا شده است که برای ضبط یک پروژه به دنبال خواننده زن هستند.

این آگهی ضمن بررسی شرایط لازم برای خوانندگی زنان دانشجو، از دانشجویان خواسته است تا یک نمونه ضبط‌شده کلام ‌و شعر و تنها به شکل آوا و بداهه‌خوانی به همراه یک ساز به مدت یک دقیقه را به ادرسی که در این آگهی درج شده، ارسال کنند.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.