۱۲:۰۶ - پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲

در مرحله کشوری

برگزیده شدن طرحهای یاوران طبیعت کانون پرورش فکری شاهین شهر

اجرای طرح یاوران طبیعت در کانون پرورش فکری کودکان شاهین شهر با هدف پرورش و تقویت ذهن خلاق کودکان و موفقیت 3 تحقیق و پژوهش کودکان این مرکز در مرحله کشوری

 

kanon16

 

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر ومیمه “شاهین نا” ، پسنده مسئول کانون پرورش فکری کودکان با اعلام این خبر بیان داشت: به منظور پرورش حس دینی و تفکر و تقویت روحیه پرسشگری، طرح یاوران طبیعت با موضوع آشنایی با محیط زیست، منابع طبیعی پیرامون و زیبایی های طبیعت در کانون پرورش فکری کودکان برگزار گردید.

 

پسنده افزود: کودکان عضو کانون پس از گروه بندی (دو گروه 20 نفره) با توجه به علاقه مندی آنها در دو گروه زیست جانوری و زیست گیاهی و با آموزش و گفتگوی مربیان این که نقش و سهم فرد در زیبا سازی و سالم سازی محیط چقدر است، و به منظور انجام فعالیت های متنوع طی 12 جلسه کودکان فعالیت خود را انجام دادند.

 

گروه های تشکیل شده،  در خصوص مقایسه زندگی اجتماعی مورچه با انسان و انقراض دایناسورها مطالعه و تحقیق انجام دادند و سپس در قالب نقاشی، قصه و داستان پردازی، خوشنویسی، تصویرگری و ساخت ماکت، اندوخته‌ها و ذهنیات خود را به نمایش گذاشتند.

 

پس ار ارسال مجموعه تحقیقات و مطالعات کودکان، در مرحله کشوری 3 تحقیق از کانون پرورش فکری شاهین شهر پذیرفته و انتخاب شدند.

اسامی کودکان با ذکر عنوان تحقیق آنها به شرح ذیل می باشد:

1 – تحقیق و پزوهش  آقای محمد حسین پاکرو در گروه زیست جانوری با موضوع انقراض دایناسورها(پایه پنجم)

2- تحقیق و پژوهش خانم یاسمین شیرولی با موضوع جهان شگفت انگیز بدن(تأثیرآلودگی هوا بر سیستم عصبی بدن)( در پایه ششم )

3- تحقیق و پژوهش بطور مشترک آقای روزبه پسنده و علیرضا سیستانی در گروه زیست جانوری با موضوع بررسی شگفتیهای خلقت مورچه و زندگی اجتماعی آنها (پایه راهنمایی)

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.