۰۸:۰۸ - جمعه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

فرماندار شهرستان خبر داد:

۷۵ درصد اعتبارات عمرانی شاهین‌شهر و میمه محقق شد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: علیرغم مشکلات و تنگناهایی که وجود داشت ۷۵ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال گذشته محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” علیرضا بصیری اظهار داشت: علیرغم مشکلات و تنگناهایی که وجود داشت ۷۵ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال گذشته به همت دولت تدبیر و امید و پیگیری‌های استاندار تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه سال مالی دولت تا ۳۱ تیره ماه امسال است، افزود: مابقی اعتبارات تا پایان تیرماه امسال اختصاص پیدا کرده و همه پروژه‌های عمرانی به‌صورت ۱۰۰درصد در سطح این شهرستان اجرایی خواهد شد، همچنین تلاش و هدف ما در این منطقه پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: آزادسازی قیمت آرد و نان در شهرستان شاهین‌شهر و میمه تابع سیاست‌های ابلاغی از سوی استانداری اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه آن چیزی که در دستور کار فرمانداری شاهین‌شهر و میمه قرار گرفته موضوع نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر واحدهای نانوایی است، گفت: اقدامات مؤثر و بسزایی در زمینه نظارت بر قیمت اجناس و اقلام خوراکی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.