۱۳:۱۳ - سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

با کشوری که«مرگ بر آمریکا»می‌گوید نباید توافق کرد

یک شبکه خبری تندروی آمریکایی در مطلبی که در وبگاه خود منتشر ساخت نوشت: طرح آمرانه رییس جمهور آمریکا دشمن ما « ایران» را قادر می‌سازد تا مبدل به قدرتی با سلاح هسته‌ای شود.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” شبکه خبری «فاکس نیوز» در مطلبی به قلم « آندرو مک‌کارتی» تحلیلگر معروف آمریکایی نوشت: اوباما نمی‌تواند توافق با ایران را بدون رضایت کنگره به آمریکا تحمیل کند.در بخشی از این یادداشت آمده است: طرح آمرانه رییس جمهور آمریکا دشمن ما« ایران» را قادر می‌سازد تا مبدل به قدرتی با سلاح هسته‌ای شود؛ طرحی که توهم انگیز و نفرت آور است.

در بخشی دیگر از این یادداشت آمده است: اکثر قانون‌گذاران آمریکا بر این باورند که هموار کردن مسیر برای کشوری چون ایران که  شعار «مرگ بر ‌آمریکا» سر می‌دهد فاجعه آمیز است.

نویسنده در بخشی دیگر از این یادداشت عنوان کرد: ایران کشوری است که جان بسیاری از آمریکاییان را از سال 79 میلادی به این سو گرفته است. ایران حامی خرابکاران است و می‌خواهد اسرائیل را از نقشه محو کند.

در بخش پایانی این یادداشت نویسنده با پرداختن به رزمایش اخیر ایران و حمله به  ماکت ناو هواپیمابر آمریکا  در خلیج فارس نوشت: ایران کشوری است که در اواسط  مسیر مذاکرات با اوباما رزمایشی را انجام داد و در آن به نمونه ناو هواپیمابر آمریکایی حمله و همچنین موشک بالستیک شلیک کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.