۰۸:۰۹ - سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

فعالیت 350 سایت همسریابی غیرمجاز در کشور

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از فعالیت 350 سایت همسریابی که به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” محمود گلزاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان شتابزده بود.

وی به وجود 24 میلیون جوان 15 تا 30 ساله در کشور اشاره کرد و گفت: ساماندهی وضعیت این تعداد جوان، مدیریت و کار زیادی را می‌طلبد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: شورای عالی ورزش و جوانان با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود و در استان‌ها نیز ستاد ساماندهی امور جوانان وظیفه رسیدگی به امورات این قشر را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان در سال جاری در زمره استان‌هایی قرار داشت که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را در مرکز استان و نیز شهرستان‌ها به شکل شایسته‌ای برگزار کرد.

گلزار در ادامه موضوع ازدواج و طلاق را از اساسی‌ترین دغدغه‌های امروز جوانان دانست و گفت: 40 درصد از چالش‌های خانواده‌ها معیشتی و 60 درصد فرهنگی است.

وی با یادآوری افزایش سن ازدواج به فعالیت 350 سایت همسریابی که به شکل غیرقانونی فعالیت می‌کنند اشاره کرد و آن را تهدیدی برای جوانان دانست.

گلزاری استفاده از مشاوره قبل و بعد از ازدواج را با توجه به وجود جوانان تحصیلکرده فراوان در سطح جامعه ضروری دانست.

معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان همچنین تدبیر برای پس از طلاق و نیز بازگشت افراد متارکه کرده به زندگی سالم را یک موضوع مهم خواند و گفت: در حوزه جوانان باید فرابخشی و با استفاده از مشارکت دستگاه‌های مختلف بهترین تصمیمات را اتخاذ کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.