۱۶:۰۶ - یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان:

اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست و به عنوان اقتصادی پویا و شکوفا در راستای خود‌کفایی کشور تلقی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا”  اکبر پناهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری همایش ملی بهره‌وری فضا و تجهیزات در آموزش و پرورش اظهار کرد: این همایش ویژه اساتید، فرهنگیان، دانشجویان و پژوهشگران است.

وی به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال 1382 استراتژی نظام را در شرایط فعلی، اقتصاد مقاومتی دانستند.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه البته افراد دیدگاه‌های مختلفی در راستای اقتصاد مقاومتی داشتند، تصریح کرد: برخی از افراد تصور می‌کردند که اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد نیز تصور می‌کردند که اقتصاد مقاومتی در حد شعار است، اضافه کرد: اما این دیدگاه‌ها اشتباه است و اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد شکوفا و پویایی است که باید روی پای خود بایستیم و بی‌نیاز از دیگران باشیم.

پناهی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست و به عنوان اقتصادی پویا و شکوفا در راستای خود‌کفایی کشور تلقی می‌شود.

وی افزود: بهره‌وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود به عنوان اقتصاد مقاومتی تلقی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.