شاهین پرس

بیانیه دانشجویان بسیجی خواهر استان اصفهان

کدخبر: 28277
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ در ساعت ۱۲:۵۲ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ خواهران دانشجوی بسیجی در واکنش به سفر مشاور امور زنان رئیس جمهور و همراهان به نیویورک بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اسلام از آن جا که براساس فطرت وجودی و جایگاه هر انسان در طبیعت برای وی نقش تعیین نموده است، زن را به بازگشت به اصالت هستی خود فراخوانده و می خواهد که او با انجام وظیفه خود در قبال جامعه و خانواده و مهمتر از همه، خودش، هم رشد و اعتلای جامعه را تضمین نماید و هم به جایگاه عالی خویش دست یابد. بنابراین محدودیت هایی که این دین مبین برای بانوان قائل شده است در همین راستا بوده و آینده حضور وی در جامعه را تأمین می کند. به عبارت دیگر دین خاتم درصدد است تا زن و مرد را به انجام نقش طبیعی خود در جامعه ترغیب نموده و از خروج آنها از اعتدال و روی آوردن به اعمال خلاف که نتیجه ای جز تباهی و نابودی به همراه ندارد بازدارد. پس اگر از زنان می خواهد تا« یدنین من جلابیهن»باشند و آنها را از معاشرت با نامحرمان بازداشته و از مرد می خواهد تا با آنان« وعاشروهن بالمعروف » باشند و اگر از هر دوی آقایان و خانمها می خواهد تا« یغضضن من ابصارهم و ابصارهن » باشند؛ همه و همه در راستای ایجاد جامعه ای با هدف والای رسیدن به خلیفه اللهی است.

اسلام می خواهد زن و مرد همدوش همدیگر به سمت علوّ روحانی حرکت کنند و در این مسیر یک دید واقع بینانه و متکی بر فطرت و طبیعت و نیازهای فردی بر زندگی هر دو حاکم باشد. این دین مبین با وضع حقوق متقابل زن و مرد، عدالت کامل را بین آنها اجرا نموده و علاوه بر این که به نیازهای فطری و غریزی آنها پاسخ گفته و عواطف روحانی و معنوی آنها را اشباع ساخته بلکه جایگاه هر دو را در طبیعت به صورتی مطلوب مقرر کرده است.

اسلام، حیا و عفاف را سرمایه زن قرار داده تا با آن بتواند خود را از گزند شیاطین و انسانهای بدصفت حفظ کند، ازدواج را کانون انس و محبت و تشکیل خانواده را وسیله رسیدن به آرامش جسمی و روحی قرار داد، موالید و به دنیا آوردن فرزندان را مایه دلگرمی و ریزش باران مهر و عطوفت مادری و پدری کرده و حضور زن در اجتماع را با سلاح پوشش اسلامی، مایه امنیت روانی همه آحاد جامعه مقرر نموده است.

محتوای فرهنگ غربی و نوع نگاه آن به زن مملو از تحقیر  و خفیف شمردن این عنصر بسیار مؤثر در عرصه اجتماع می باشد؛ به صورتی که وی را از نقش برجسته ای که می تواند تاریخ ساز و سرنوشت ساز باشد به وجودی در جهت فساد و فحشا تبدیل کرده و او را از ایفای وظیفه خدادادی اش که انسان سازی می باشد بازمی دارد.

کنفرانسهای مختلف با نامهای عجیب و غریب، تحت عناوین برابری جنسیتی، رفع تبعیض علیه زنان و … که هر ساله به صورت بین المللی و با حضور نمایندگان کشورهای مختلف برگزار می گردد نه تنها تاکنون نتوانسته است پیامدهای مخرب  فرهنگ منحط غربی علیه زنان را برطرف نماید بلکه هر بار با وضع قوانین بنیان برافکن، حیثیت و شرف زنان در کل عالم را به مخاطره انداخته است.

حضور زنان و اندیشمندان ایرانی مسلمان که مکتب غنی اسلامی را درند در چنین کنفرانس هایی با چه هدف و انگیزه ای صورت می گیرد ؟! اگر معاون امور زنان ریاست جمهوری کشورمان همراه با هیئتی بیش از صد نفره در این اجلاس حضور می یابند آیا قرار است تأییدکننده قوانین پوچ و بی معنی بشرساخته ی غربی باشند یا این که می خواهند از منطق فوق العاده غنی اسلام در این مورد دفاع نموده و نظر پیشرفته ی اسلام در این مورد را مطرح نمایند ؟! آیا قرار است ایران-که هر چند وقت یک بار با ارائه ی گزارشات غلط و بی معنی در مورد حقوق بشر و زنان در ایران محکوم شده و مورد تهاجم قرار می گیرد- با حضور در این کنوانسیونها چهره ی خود را تطهیر نموده و بگوید: «نه، این طور که شما فکر می کنید نیست ! و… » یا این که قرار است در این جلسات، اندیشه ی اسلام ناب محمدی(ص)-که تنها راه نجات بشریت و زن از حضور در قهقرای فساد و تباهی است- مطرح گردیده و به عنوان یک قانون فوق بشری به همه ی جوامع بشری ارائه گردد؟!»و…

به هر حال ترکیب کنونی همراهان خانم مولاوردی که به نیویورک تشریف برده اند چنین چیزی را نوید نمی دهد. مبادا که نتیجه ی به دست آمده از این حضور، در راستای اهداف استعماری برگزارکنندگان این برنامه های پوچ و بی مصرف باشد که ایشان و همراهانشان باید در پیشگاه ملت بیدار ایران جوابگو باشند .

در زمان کنونی که در تحریم به سر می بریم و بسیاری از شخصیتهای مملکت ما اجازه ی حضور در خارج از ایران را ندارند و حتی نماینده ی قانونی ملت ایران در سازمان ملل توسط سرکردگان کاخ سفید گزینش می شود، چطور است که برای حضور در چنین کنفرانسی با پیشینه ی بد و ضدفرهنگی آن بیش از صد ویزا  صادر شده و اقامت چندین روزه در این کشور در نظر گرفته شده است ؟!! هر انسان متفکری به فکر می افتد که در آستانه ی مذاکرات هسته ای حساس کشورمان و دعواهای زرگری بین سردمداران آمریکا ، رژیم صهیونیستی و اروپا و تهدیدات مکرر آنها مبنی بر تحریمها چگونه و با چه هدفی چنین برنامه هایی تدارک دیده شده و متأسفانه دولتمردان ما به جای اجرای هوشمندانه و مقتدرانه ی آن به نوعی ملت ایران را بازیچه ی دست زورمداران نموده اند. در دنیایی که حملات ضد انسانی غرب علیه اسلام و جمهوری اسلامی، به عنوان نمود آن در دنیا ، ناشی از سیاستهای غیرعادلانه ی حاکم بر جهان است حضور در کنفرانسی با شعار رفع نابرابری جنسی چه معنی ای خواهد داشت ؟!!

در دنیایی که صهیونیستها و صاحبان زر و زور هر روز به تضییع حقوق ملتها مشغولند و جان و مال و خانواده شان را در معرض تهاجمات مختلف فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی، نظامی و … قرار می دهند و نابرابری بشری به طرز وحشتناکی در جریان است  پرداختن به موضوعات غلط اندازی همچون برابری جنسیتی و … آیا چیزی جز تطهیر چهره کثیف غرب در رعایت حقوق بشر در دنیاست؟!!

دولتمردان و افرادی که دست اندرکار امور زنان در جامعه هستند بدانند که زنان ایرانی به چیزی جز قوانین مترقی و پیشرفته ی اسلام در این زمینه تن نخواهند داد و کسانی که به عنوان نماینده ی آنها در جوامع بین المللی ظاهر می شوند مدیون اند و باید در همین راستا گام بردارند.