۰۸:۰۱ - جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

کد سه رقمی ساعت گویا تغییر کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: کدهای ساعت گویا (119)، رفع خرابی تلفن ثابت(117) و کد پاسخگویی به مشترکات (190) تغییر کرد و کد 2 برای این شماره‌ها در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از دانا،علیرضا صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران  با اشاره به تغییر کدهای سه رقمی تلفن ثابت اظهار کرد: براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و پروانه‌های مخابرات ایران، متولی واگذاری کدهای شماره یک سازمان تنظیم مقررات است، که براین اساس مخابرات ایران تصمیم گرفت کد 2 را برای توسعه سرویس‌های خود در مخابرات در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان تهران کد 2 را انتخاب کرده است، افزود: به این ترتیب به جای کد 119 (ساعت گویا)، شماره 20119، به جای کد 117 (کد رفع خرابی تلفن ثابت)، شماره 20117 برای پاسخگویی به مشترکان 2090، شماره 2020 برای پشتیبانی مشترکان اینترنت انتخاب و فعال شده است.
صیدی در پایان گفت: یکی از برنامه‌های مخابرات برای آینده ارائه سرویس‌های متنوع با کد پیش شماره 20 است و سرویس‌های دیگر مخابرات با این پیش شماره فعال می‌شوند.

 

5 Responses to “کد سه رقمی ساعت گویا تغییر کرد”

  1. امیرخداداد گفت:

    باعرض سلام وآرزوی توفیق روز افزون الهی کد سه رقمی خیلی راحت تر ودر ذهن باقی میماند وسالیان متمادی به همین صورت در دفاتر تلفن ودر بین مردم رواج داشته است لطف کنید درصورت امکان بقیه تلفنهای سه رقمی کشور به همان شکل باقی بماند

  2. همه چي خوب و عالي و خيلي خوب است من از همتون ممنونم

  3. امیری پناه گفت:

    سلام اگر کد دستوری ussd *119#میزاشتن برای خطوط موبایل میذاشتن خوب یود

  4. مینا گفت:

    سلام،بهتر ه شماره های مذکور رو به همون قبلی برگردونید،سالیان سال اونجوری بوده،کاش ضرورت اینکار رو می گفتید؟!خب هم شماره گیری و هم به ذهن سپاری راحت تره،باتشکر

  5. عابد گفت:

    سلام ن ۱۱۹ ..نه ۲۰۱۱۹،، هیجدام ساعت گویا نیست ..

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.