شاهین پرس

توسعه امنیت اجتماعی با استفاده از تعامل هدفمند با رسانه‌ها

کدخبر: 27336
۳ اسفند ۱۳۹۳ در ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” غلامرضا شهریاری ظهر امروز در نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از این جشنواره تقویت بستر‌ها و زمینه‌های رسانه‌ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها و تقویت سهم رسانه‌ها در پیشگیری اجتماعی است.

وی افزود: محور این جشنواره رعایت، ظرایف روان‌شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخداد‌ها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش‌وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم‌پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای، ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم بوده است.

دبیر جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی به دنبال آن بود تا در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف اجتماعی خویش، جشنواره‌ای با عنوان «رسانه و نظم و امنیت عمومی» برگزار کند که این جشنواره با همراهی، همکاری و داوری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه انجام گرفت.

وی ادامه داد: این جشنواره به منظور استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای توسعه امنیت اجتماعی و بسط و گسترش تعامل هدفمند نیروی انتظامی و رسانه‌ها برگزار شد.

شهریاری با بیان اینکه از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دعوت به عمل آمد که در این جشنواره شرکت کنند، تاکید کرد: در همین راستا 25 جلسه با اصحاب رسانه برگزار و 850 اثر در خبر، گزارش و مصاحبه و دو بخش عکس و گزارش تصویری مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت 25 نفر حائز رتبه و 100 نفر خبرنگار مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع:فارس