۱۱:۰۰ - چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

اختلالات احتمالی در شبکه شتاب بانکی در روزهای پایانی سال/بانک‌ها تدبیر کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ایجاد اختلال احتمالی در شبکه شتاب بانکی به دلیل افزایش حجم تراکنش های بانکی در ایام پایانی سال، گفت: بانک مرکزی باید تدابیر لازم را برای تقویت دستگاه های خود پرداز بانکی فراهم کند تا مردم برای خریدهای پایانی سال با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” سیدمحمدحسین میرمحمدی درباره وضعیت دستگاه های خود پرداز بانکی و پایانه های الکترونیک فروشگاهی، اظهار داشت: معمولا در ایام پایانی سال حجم تراکنش پایانه های فروشگاهی و دستگاه های خود پرداز بانکی بالا می رود که در برخی مواقع این موضوع باعث ایجاد خلل در عملکرد این دستگاه ها و ایجاد مشکل جدی برای مردم می شود.
وی ادامه داد: بانک مرکزی برای ایام پایانی سال باید به نحوی برنامه ریزی کند که تمام بانک ها اقدامات لازم را برای ارائه خدمات بانکی الکترونیکی مطلوب به مردم انجام دهند.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: به دلیل انجام خریدهای پایانی سال باید سامانه شاپرک به نحوی ساماندهی شود که مردم در انجام مبادلات الکترونیکی با مشکل روبرو نشوند. وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ایجاد اختلال احتمالی در شبکه شتاب بانکی به دلیل افزایش حجم تراکنش های بانکی در ایام پایانی سال، گفت: بانک ها برای سرویس دهی مطلوب دستگاه های خود پرداز به خانوارها در ایام پایانی سال باید از متصدیان بیشتری برای این دستگاه ها استفاده کنند تا خانوارها با مشکل روبرو نشوند.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بانک مرکزی باید ارز مورد نیاز مسافران نوروزی به خارج از کشور را براساس ضوابط و مقررات مربوطه تامین کند تا با مردم سال خوبی را آغاز کنند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.