۱۶:۰۰ - دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

محسن هاشمی رفسنجانی: پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌ باید در راستای ایجاد محیطی پر نشاط باشد

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پروژه های عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست متناسب با نیازهای دانشجویان و برنامه‌ریزی و ساماندهی شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا” محسن هاشمی رفسنجانی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با حضور مدیران کل طرحهای عمرانی و املاک و مستغلات دانشگاه، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس واحد خمینی‌شهر و در جمع هیأت رئیسه و کارکنان واحد شاهین‌شهر هدف از سفر به استان اصفهان را رسیدگی و نظارت بر پروژه های عمرانی و اجرایی در دست احداث واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت پروژه های عمرانی در دستور کار حوزه معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و در صدد هستیم مشکلات احتمالی را در راستای ایجاد و ساماندهی فضاهای رفاهی، آموزشی و ورزشی برای دانشجویان برطرف کنیم.

 

 

وی افزود: اجرای پروژه های عمرانی می‌بایست به منظور توسعه فضاهای مناسب برای ایجاد محیطی آرام و پرنشاط در راستای ادامه تحصیل دانشجویان انجام شود.

 

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای مناسب برای جذب دانشجو در واحدهای دانشگاهی تصریح کرد: انجام تصمیم گیری درست و مناسب و اولویت بندی طرحهای عمرانی مطابق با سایت پلان مصوب شده در حوزه معاونت عمرانی سازمان مرکزی همواره باید مد نظر روسای واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

 

 

هاشمی توجه به کیفیت سازه های عمرانی دانشگاهها را امری مهم و ضروری دانست و افزود: یکی از اهداف و برنامه های معاونت عمرانی کیفی سازی و بهبود پروژه های عمرانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است و خواستار توجه ویژه مسئولان دانشگاهها هستیم.

 

 

در ادامه این نشست سید حمیدرضا رئیس السادات سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر ضمن ارائه گزارش اجمالی از روند فعالیت های علمی و پژوهشی واحد شاهین شهر به بیان اهداف و پروژه های عمرانی دانشگاه پرداخت. 

 

 

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر در زمینی به مساحت 27 هکتار دارای 7500 مترمربع فضای آموزشی و اداری و خدماتی است و در حال حاضر دارای 23 رشته تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و پیوسته می باشد.
منبع:ایسکانیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.