شاهین پرس

مراسم معارفه شهردار جدید گز

کدخبر: 2611
۱ آذر ۱۳۹۲ در ساعت ۸:۰۰ بعد از ظهر

Img1392082512

 فرماندار شهرستان به اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاکید نمودند: به نحوی عمل کنید که آرامش را به مردم هدیه نمایید و شور و قنای هندسی در کارشان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا”،  مراسم تودیع و معارفه شهردار گز در تالار ارغوان شهر گز بر گزار گردید.

حجة الاسلام هاشمی امام جمعه گز در این مراسم گز با بیان اینکه:  هرکسی در هرجایگاهی که قرار دارد مسئول است افزود: افراد در مقابل خداوند، پیامبر،  امام و حجت زمان خود، خود و خانواده ، اعضای بدن و در برابر دیگران مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود معرفی شهر گز در زمینه  تعداد مساجد ، کانونها ، هیآت مذهبی و … پرداختند .

سپس علی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر گز، اشاره مختصری به فعالیتها و عملکرد شورای سوم نموده و ضمن توصیه به اعضای شورای چهارم جهت الهام گرفتن از نقاط قوت شورای دوره سوم و تجربه از نقاط ضعف آنها مطالبی را ارائه نمودند.

حاجی نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و سالرزو شهادت امام سجاد  علیهم السلام و گرامیداشت 25 آبان سالروز تشیع پیکر 370 تن از شهدای دوران دفاع مقدس در اصفهان اظهار داشتند: شهرداری و شورای اسلامی شهر گز نسبت به شهرهای دیگر وظایف سنگینی برعهده دارند و میتوانند باعث رشد و شکوفائی این شهر شوند چرا که شهر گز از ویژگیهای خاصی جهت ایجاد واحدهای اقتصادی و علمی برخوردار است، و از این موقعیت باید استفاده بهینه کرد به نحوی که یک برند مناسبی در حوزه شهر گز در اتوبان معلم وجود دارد که مصوبه ای نیز در این خصوص از دولت گرفته شد.

حاجی دلیگانی افزود: مراکز علمی زیادی وجود دارد که دوست دارند در این شهر دایر شوند این پتانسیل ها در این شهر کهن نهفته است فعلاً شهرستان برخوار به گز شناخته شده است و محور است شاهین شهر در داخل شهر گز نهفته شده است که این مولفه ها دو سه نتیجه را در بر دارد؛ درآمد زیاد، تولید ثروت و اشتغال که نتیجه این مولفه ها باشند.

 نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه شهر گز افزود: مسائلی که باید در شهر گز حل شود عبارتند از تأمین آب شرب، فاضلاب و ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی می باشد.

در ادامه مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان: ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای امینیان پور شهردار سابق و عرض تبریک به مناسبت  انتخاب جناب آقای قاسمی تاکید کردند شهر گز دارای پیشینه و اصالت تاریخی است این شهر، شهر عالمان بزرگوار و شهدای گرانقدری همچون شهید شیمیائی اشرفیان است که عکس وی در بیمارستانهای آلمان نصب شده و من درخواست دارم تصویر ایشان در گلزار شهدای شهر گز نصب گردد.

ایشان همچنین به منتخب دوره چهارم شورا توصیه نمودند مولفه هائی همچون دین محوری و توجه به دین از اولویتهای کاری ایشان باشد.

 فرماندار شهرستان به اعضای محترم شورای اسلامی شهر تاکید نمودند: به نحوی عمل کنید که آرامش را به مردم هدیه نمایید و شور و قنای هندسی در کارشان ایجاد شود.

هادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهر گز مرکز ثقل شهرستان است اقداماتی همچون توجه به مسائل زیست محیطی ، خرید بخشی از پساب جزء اولویتهای کاری شورا باشد و نکته دیگر اینکه شهر باید یک مدیر داشته باشد و اجازه داده شود که توسط یک نفر مدیریت شهر انجام گردد.

وی با بیان اینکه شهرداری خیریه نیست افزود: سهم عمده بودجه شهرداری باید مصرف عمرانی گردد و از هزینه های جاری کاسته گردد. ایشان همچنین پیشنهاد نمودند محل شورا از ساختمان شهرداری مجزا گردد.

امینیان پور شهردار سابق شهر گز ضمن ابراز خوشحالی از شرکت در این مراسم و تقدیر و تشکر از شورای دوره سوم ، کارمندان و کلیه کارگران شهرداری خلاصه ای از فعالیتهای دو سال و نیم خود در شهرداری گز را توضیح داده و مواردی همچون تکمیل ورزشگاه کوثر ، اجرای فاز اول بلوار خلیج فارس ، اجرای فاز اول بلوار مسجد جامع ، بازسازی مجتمع سینمائی بهار و … را یادآور شدند .

در این جلسه همچنین سعید بخش مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات امینیان پور شهردار سابق گز، انتخاب شایسته قاسمی را بعنوان شهردار گز تبریک گفتند و متن حکم ایشان را قرائت نمودند .

سپس قاسمی منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نیز ضمن عرض سلام و خوش آمد به مسئولین استان ، شهرستان و شهر ابراز امیدواری نمودند بتوانند با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین خدمات مفیدی را به شهر ارائه نمایند.
در پایان جلسه با تقدیم لوح و هدیه از خدمات شهردار سابق شهر جناب آقای امینیان پور و اعضای محترم سومین دوره شورای اسلامی شهر تقدیر تشکر انجام پذیرفت و جلسه با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) به پایان رسید.

 

1392082506 64582 Img1392082502 741547 Img1392082512 1130_6