۱۷:۰۵ - پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲

سگ بولداگ دختر بچه نوپا را خورد!+عکس

با بی توجهی به قانون ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی صاحب سگ بولداگ شاهد مرگ خواهر زاده نوپای خود توسط بولداگ شد.

68370

 

با بی توجهی به قانون ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی صاحب سگ بولداگ شاهد مرگ خواهر زاده نوپای خود توسط بولداگ شد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس قانون شدن ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی و بی‌توجهی صاحب این سگ منجر به مرگ خواهر زاده نوپای خود در شهر کرواسی واقع در انگلستان شد.با بی توجهی به قانون ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی صاحب سگ بولداگ شاهد مرگ خواهر زاده نوپای خود توسط بولداگ شد.

وی به دلیل زیر پا گذاشتن این قانون برای بار دوم توسط پلیس بازداشت شد.

صاحب 35 ساله سگ بولداگ آمریکایی که در شهر کرواسی واقع در غرب ساسکس انگلستان ساکن است در سال 2011 نیز به دلیل نگهداری از بولداگ که از آن زمان به عنوان سگی که توانایی کنترل رفتار خود را ندارد بازداشت و سگ وی توسط پلیس کشته شد.

خواهر زاده نوپای صاحب بولداگ اسم وی اجازه انتشار نداشته است حین بازی در حیاط پشت منزل ویلایی وی در کرواسی بود که مورد حمله بولداگ قرار گرفت و در حالی که سر کودک نوپا را می‌خورد با فریاد شاهدان و صاحب سگ از جسد بی‌جان دختر بچه فاصله گرفت.

بر اساس حکم دادگاه پس از نابود کردن سگ به دست پلیس وی به مدت 5 سال از نگهداری حیوان خانگی محروم شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.