۰۹:۵۴ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳

فرماندار شهرستان:

در دیدگاه اسلام علم منهای تعهد فاقد هر گونه ارزشی است

دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر با حضور اعضای این جلسه در مرکز رفاهی، آموزشی فرهنگیان این شهر برگزار شد. 

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرماندار شاهین شهر و میمه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شاهین شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری نهضت 15 خرداد سال 42 تا پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز متکی بر رشادت و شجاعت و روحیه عدالت خواهی و فرهنگ شهادت طلبی بوده و همواره جوانان این مرزو بوم در خلق صحنه های حماسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته اند.

علیرضا بصیری با اشاره به در پیش بودن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت پیروز انقلاب اسلامی گفت: کلیه مسئولان ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان موظف هستند با بیان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی جوانان را با اهداف و ارزشهای نظام مقدس اسلامی آشنا نمایند.

وی با بیان اینکه: در دیدگاه اسلام علم منهای تعهد فاقد هر گونه ارزشی است و رخدادهای جهان نیز بر همگان ثابت کرده، علم منهای ارزش منجر به نتایح شوم و خطرناکی نیز خواهد شد. گفت: بر همین اساس با رویکرد اسلامی، آموزش علم محور را با پرورش و تربیت ارزش محور توام و ملازم می دانیم و معتقدیم به منظور تربیت جوانان و آشنایی آنها با شئون فرهنگ و ادب اسلامی- ایرانی در کنار آموزش علم بایستی گام های جدی در زمینه های آموزشی برداشت.

فرماندار شهرستان افزود: بر اساس بررسی های انجام گرفته عدم توجه کافی و مدیریت اوقات فراغت جوانان، خطر گرایش به سمت مواد مخدر را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: مسئله ی اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان دارای اهمیت فراوانی است چرا که با آموزش و برنامه ریزی دقیق می توان جوانان را به سمت رفتارهایی هدایت نمود که برای آینده و جامعه مفید و ثمربخش باشد.

شایان ذکر است در ادامه اعضای شورا در خصوص برگزاری باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی(هشتم اسفند) و توجه به ضرورت ادامه فعالیت های پرورشی در مدارس و تجهیز مدارس جدیدالتاسیس به نمازخانه به تبادل نظر پرداختند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.