شاهین پرس

دستگیری باند 6نفره سارقین داخل خودرو و کشف 32 فقره سرقت، در شاهین شهر

کدخبر: 25159
۳۰ دی ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۲۱ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقتهای متعدد اموال داخل خودرو و قطعات یدکی خودروهای سواری در شاهین شهر که بیشتر با یک شیوه و شگرد صورت گرفته بود موضوع شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار مامورین پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. که در این رابطه مامورین با انجام اقدامات خاص پلیسی و اطلاعاتی خود موفق شدند منزلی مجردی را در شاهین شهر که پاتوق تعدادی جوان معتاد و سارق شده بود را شناسایی کنند.

سرهنگ رجبعلی مختاری افزود: این سارقین که به روان گردان های صنعتی اعتیاد داشتند به منظور تهیه هزینه اعتیاد خود به طور حرفه ای در امر سرقت قطعات و اموال داخل خودرو شهروندان شاهین شهری فعال بودند و این کار را با شگرد خاص و مختص به خودشان انجام داده و سپس اموال مسروقه را به دوره گردها یا به گاراژهای اوراقی در اصفهان می فروختند.

وی اضافه کرد: مامورین با شناسایی این افراد طی هماهنگی های قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد پاتوق آنها شده و ضمن دستگیری شش سارق حاضر در محل؛ موفق شدند مقدار تقریبی 40 روانگردان شیشه را به همراه چند گرم شیره تریاک و تعدادی پایپ مخصوص استعمال شیشه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اعتراف سارقین به 32 فقره سرقت شامل شش فقره سرقت قطعات و 26 فقره سرقت داخل خودرو که طی چهار ماه گذشته در شاهین شهر مرتکب شده بودند، خاطر نشان کرد: به همین منظور با اخذ شکایت مالباختگان و تشکیل پرونده هر شش سارق دستگیر شده به مراجع قضایی منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد تا به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت اموال داخل خودرو به نکات ذیل توجه نمایند.

1- همیشه سعی کنید خودرو خود را در پارکینگ های عمومی دارای نگهبان پارک نمایید.

2- خودرو خود را مجهز به دزدگیر و سیستم ضد سرقت ایمن نمایید.

3- به هیچ وجه پول نقد، اموال قیمتی و هرگونه شیء که ممکن است باعث تحریک سارقین شود را داخل خودرو رها نکنید.