۱۱:۳۸ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳

منوی آشپزی داعش

گروهک تروریستی داعش این بار اقدام به آموزش آشپزی و گیاه خواری برای عناصر خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از قدس آنلاین: سایت رسمی گروهک تروریستی داعش اخیرا اقدام به آموزش آشپزی برای عناصر خود در میدان های جنگ کرده است و جالب آنجاست که برای گیاه خواران خود نیز منوی غذایی ویژه معرفی کرده است.

مؤسسه الزوراء که از مراکز رسانه ای متعلق به داعش است و توسط زنان اداره می شود مدتی است که در قالب برنامه ای با عنوان ” دستور پخت هایی برای شیرهای جبهه ها ” اقدام به آموزش آشپزی زنان عضو می کند تا از آنها برای تغذیه مردان این گروه تروریستی بهره ببرند.

272727_559

برخی از این دستورپخت ها متعلق به رژیم غذایی گیاه خواران است که به نظر می رسد برای افراد غیربومی و اروپایی عضو گروه باشد. آموزش پخت برنج با سبزیجات آخرین دستورپختی است که بر روی سایت داعش قرار گرفته است.

گردانندگان سایت در تبلیغ این غذا نوشته اند: یک غذای اشتها آور برای آنانی که کاملا گیاه خوارند.

در پایان نیز از زنان به اصطلاح مجاهد خواسته شده در حد امکان این غذاها را برای مجاهدان تهیه و آماده کنند و از خداوند خواسته اند آنان را با خوردن این غذاها موفق و پیروز بگرداند.

جالب توجه اینکه این دستورپخت ها با استقبال گسترده کاربران عضو و هوادار داعش مواجه شده است. ابوعدی المهاجر یکی از اعضای تروریست این مجموعه ضمن استقبال از موضوع خواستار اضافه شدن صدا و تصویر به این آموزش ها شده و نوشته است: پختن همه این غذاها را امتحان کردم اما هیچ یک موفقیت آمیز نبود امیدوارم صدا و تصویر را هم اضافه کنید !

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.