شاهین پرس

قول مساعد رئیس جمهور برای ادامه ساخت مسکن مهر

کدخبر: 2450
۲۶ آبان ۱۳۹۲ در ساعت ۵:۰۶ بعد از ظهر

SONY DSC

 

نماینده مردم شاهین شهرومیمه/برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در ارتباط با ادامه مسکن مهر و تامین مالی پروژه‌های باقی مانده قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از فارس، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال تعطیلی طرح مسکن مهر به گوش می‌رسد، حسینعلی حاجی دلیگانی طی گفتگویی اظهار داشت: در جریان حضور آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان فرصتی دست داد تا موضوع مسکن مهر را با رئیس جمهور در میان بگذارم.

وی افزود: بنده در این فرصت کوتاه ضمن تشریح مشکلات مردم در این ارتباط، ضرورت‌های انجام این طرح و خیر و برکتی که برای مردم داشته است را بازگو کردم و به رئیس جمهور عرض کردم ساختمانی که ۸۵ تا ۹۰ درصد آن به اتمام رسیده است نباید به خاطر دو، سه یا پنج میلیون تومان ناتمام بماند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه /برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: به ایشان گفتم که شما به عنوان رئیس جمهور در این مسئله ورود کنید و به نگرانی ۲ میلیون خانواده ایرانی پایان دهید.

وی ادامه داد: رئیس جمهور نیز در توضیح امر گفتند که چنانچه پولی که بانک مرکزی در اختیار مسکن مهر می گذارد پول پرفشار نباشد مخالفتی با اختصاص اعتبار ندارند.

حاجی دلیگانی در پایان از طرح سوال در ارتباط با وضعیت مسکن مهر از وزیر مسکن و شهرسازی خبر داد.