۱۷:۴۸ - جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳

امام جمعه شاهین شهر:

بیشترین عامل انحراف جوانان تجرد است/ ماموریت رضا خان را امروز شبکه های ماهواره ای انجام می دهند

حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر گفت: ماموریتی را که رضا خان با شکنجه مردم نتوانست انجام دهد را امروزه شبکه های ماهواره ای توانستند انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ امام جمعه شاهین شهر در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهر پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع ازدواج در مبحث سبک زندگی اشاره و افزود: خداوند متعال تاکید فراوان به ازدواج و همسر گزیدن برای افراد مجرد دارد.

وی با بیان اینکه خانواده در اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است،و یکی از اهداف ازدواج تشکیل خانواده و تربیت نسل صالح است، گفت: بیشترین عاملی که موجب انحراف جوانان می شود ازدواج نکردن و مجرد ماندن است.

حجت الاسلام مرتضی ملکیان در خطبه دوم نماز جمعه برگزاری رزمایش بزرگ محمدرسول الله(ص) را بی نظیر دانست و افزود: برگزاری این رزمایش دشمنان ایران اسلامی را به بهت و حیرت وا داشت و با نمایش اقتدار نظام پیام داد: آماده دفع هر نوع حرکتی از سوی بدخواهان نظام اسلامی هستیم و به دوستان نیز نوید ثبات و امنیت در منطقه را داد.

وی در ادامه با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام(ره) به گورباچف گفت: پیش بینی حضرت امام به شکسته شدن استخوان های مارکسیست و هشدار به عواقب این شکست تاسف و پشیمانی سران مارکسیست را در بی توجهی به این پیام را به همراه داشت.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر به سالروز فرمان کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و افزود: ماموریتی را که رضا خان با شکنجه مردم نتوانست انجام دهد را امروزه شبکه های ماهواره ای توانستند انجام دهند.

وی ترویج خشونت، سست شدن بنیان خانواده ها، افزایش آمار طلاق، عدم میل به ازدواج در جوانان، عادی شدن روابط نامشروع، از بین رفتن عفت و غیرت، بالار فتن آمار دختران فراری، اختلافات خانوادگی و شکستن حریم خانواده ها، ترویج و عادی سازی بی حجابی، افزایش مصرف لوازم آرایشی، افزایش خریدهای غیر ضروری که کسب مال نامشروع را در پی دارد، نهادینه کردن بی دینی با تبلیغات غیر دینی اعم از بهائیت و شیطان پرستی و … و مداخله در امور سیاسی کشور را از جمله پیامدهای مخرب و زیانبار شبکه های ماهواره ای عنوان کرد. و ابراز امیدواری کرد که روزی این دجال از حریم خانواده ها بیرون انداخته شود.

حجت الاسلام ملکیان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه در واکنش به دستگیری شیخ علی سلمان رهبر وفاق اسلامی بحرین گفت: این کارها برای رژیم حاکم بحرین فایده ای ندارد و برای خروج از این بحران تنها یک راه دارد و آن به رسمیت شناختن جمعیت اکثریتی شیعیان است.

وی در پایان از حضور چشمگیر مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.