۱۷:۳۳ - دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۳

با حضور وزیر سابق ارشاد؛

همایش بسیج و رسانه در اصفهان برگزار می‌شود

معاون تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همایش بسیج و رسانه استان اصفهان با حضور سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج، 11 دی‌ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ به نقل از فارس؛ حمیدرضا رحمتی اظهار کرد: همایش بسیج و رسانه استان اصفهان با حضور سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش از سال 1382، افزود: این همایش با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی و بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های استانی در روز پنج‌شنبه مورخ 11دی‌ماه در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای اصفهان برگزار می شود.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب‌الزمان(عج)، یادآورشد: تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی، ارتباط و تعامل بسیج و رسانه جهت اطلاع‌رسانی گسترده فعالیت‌های بسیج و نیز تجلیل از رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان فعال در انتشار اخبار، تصاویر، مقالات و در مجموع  فعالیت‌های مرتبط با بسیج از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی عنوان کرد: این همایش با همکاری سازمان بسیج رسانه، قرارگاه بصیرت، بسیج صدا و سیما و معاونت فرهنگی، اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان برگزار می‌شود.

رحمتی اضافه کرد: اصحاب رسانه، مسئولان روابط عمومی رده‌های بسیج، سپاه و دستگاه‌ها و ادارات استان در این همایش حضور خواهند داشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.