شاهین پرس

بیانیه دانشگاه پیام نور شاهین شهر به مناسبت حماسه 9 دی

کدخبر: 23557
۶ دی ۱۳۹۳ در ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نادانشگاه پیام نور  شاهین شهر به مناسبت سالگرد حماسه بزرگ ۹دی با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد این دانشگاه در کنار دیگر اقشار فهیم و فرهیخته کشور همچون همیشه تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه، مدافع اسلام، انقلاب، خون شهدا و آرمان های آنان خواهد بود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

                      بسمه تعالی

دشمنان ماباید این پیام رابگیرند ،آن کسانیکه خیال می کنند می توانند میان نظام و میان مردم جدایی بیاندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود مردم است. مال مردم است. مقام معظم رهبری

 

حماسه بزرگ 9دیماه 1388 ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی مومنانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی بود که توسط دولتهای استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمانهایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی براصول و ارزشهای انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده  ایران اسلامی رقم زد.

9دی، بدنبال تحرکات فتنه آفرینان و حامیان داخلی و خارجی آنان با اجرای توطئه های پیچیده واقدامات ساختارشکنانه وحرمت شکنی ارزشهای مقدس ملت در روز عاشورا موجب خروش امتی شد که با بصیرت کامل، ولایت مداری و بیداری درتداوم مسیر انقلاب اسلامی درعرصه رویارویی با دشمنان قسم خورده، حضوری مجاهدت آمیز داشت و حماسه ای تاریخی آفرید و این حرکت برگ زرینی شد در صحیفه پر نور انقلاب اسلامی و پیمان ناگسستنی ملت با ولایت فقیه و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران.

بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری درمدیریت، روشنگری و شناخت صحیح از استراتژی دشمن بهمراه حضور با بصیرت امت ولایتمدار از عوامل اصلی شکست و رسوایی فتنه بود که در نهم دیماه 88 نشان دادند مردم و حکومت در این سرزمین در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

ما دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکزشاهین شهر ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی و با تقدیر و تشکر از حماسه سازان عرصه  بصیرت، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان و توطئه گران داخلی و خارجی انقلاب و میهن اسلامی اعلام میداریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهر