۰۸:۰۳ - جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳

مهندس بذر پاش در شاهین شهر:

فروش اطلاعات کشور توسط سران فتنه علت فشار زیاد تحریم ها است

در آستانه حماسه 9 دی بذر پاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش فصل آگاهی با حضور هیئات مذهبی شاهین شهر در مسجد فاطمیه این شهر به تحلیل و بررسی فتنه سال 88 پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناعضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع هیئات مذهبی شاهین شهر گفت: در کشوری با دهها میلیون جمعیت و کیلومترها مرز مشترک با کشورهای همسایه ای که هیچ کدام امنیت و آرامش در آنها وجود ندارد هر از گاهی ممکن است اتفاقی رخ دهد.

مهندس مهرداد بذر پاش با بیان اینکه درک درست داشتن مسئولان و خواص جامعه اسلامی از شرایط جز و ویژگی های کشور اسلامی است، و با مقایسه شهدای قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام مختار گفت: رمز ماندگاری شهدای قیام امام حسین(ع) یاری به موقع از ولی زمان خود بود که موجب ماندگاری ابدی شهدای کربلا شد.

وی اضافه کرد: با توجه به تکرار شدن تاریخ و عدالت الهی در شبیه هم بودن عرصه امتحان حکم می کند مدعیان در عرصه های امتحان خودشان را نشان دهند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بی اعتمادی به ما به آمریکا را مختص این زمان ندانست و افزود: آمریکا در طول تاریخ همیشه چشم طمع به سمت ذخایر ملی ما داشته و همواره با تعرض، تحریم و فشار بر نظام جمهوری اسلامی سعی برای به دست آوردن این ذخایر داشته است.

وی تحریم های استکبار بر علیه ایران را که پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اتفاق افتاده را در سه نسل که تحریم نسل اول آن در دولت هاشمی و تحریم نسل دوم از زمان تحریم جامع علیه ایران و لیبی که منجر به خارج  شدن لیبی از تحریم ها شد و تحریم نسل سوم نیز پس از وقوع جریانات سال 88 عنوان کرد.

بذر پاش علت اصلی فشار زیاد تحریم نسل سوم بر کشور را فروش اطلاعات کشور بدست فتنه گران دانست و افزود: فتنه گران برای رسیدن به قدرت به کشورهای غربی پیشنهاد اعمال تحریم های فلج کننده به کشور که موجب فشار بر معیشت مردم و زمین گیر شدن نظام جمهوری اسلامی شود را دادند.

وی هدف فتنه گران را رقابت انتخاباتی ندانست و افزود: با فتنه ای که از جانب غربی ها طراحی شده بود و فشار بر معیشت مردم برای رسیدن به قدرت قصد براندازی نظام را داشتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فتنه گران و مدافعان فتنه برای جلب احترام خود شعار نه غزه، نه لبنان که یک شعار اسرائیلی بود سر دادند، غافل از اینکه امنیت و احترام ایران و ایرانی با دست دادن و عکس گرفتن با جان کری و حمایت از فتنه گران بدست نمی آید بلکه زمانی بود که امام(ره) فرمود: آمریکا هیچ غلطتی نمی تواند بکند.

بذر پاش در ادامه با بیان اینکه آمریکا بعد از توافق ژنو با همدستی عربستان قیمت نفت را کاهش داد تا اگر همه تحریم ها هم برداشته شود هیچ تاثیری نداشته باشد. افزود: تحریم ها و تهاجم های فرهنگی، امنیتی و تبلیغاتی آمریکا علیه ایران موجب بی اعتمادی ما به آمریکا است.

وی گفت در طول تاریخ ایران بچه های انقلابی که حرف بی اعتمادی به آمریکا را می زدند کسانی مثل شهید شهریاری و احمدی روشن شدند و کسانی که حرف غربی ها را دیکته می کردند امثال اکبر گنجی شدند که حتی وجود امام زمان را هم زیر سئوال می برد. و این تفاوت جبهه انقلاب با کسانی که حرف غربی ها را می زنند این است.

نماینده مجلس شورا اسلامی گفت: اتفاقاتی که در سال 78 افتاد و زمینه ساز فتنه سال88 شد نسل به نسل ادامه خواهد داشت، و غربی ها با طرح ریزی عملیات کاهش قیمت نفت، راه اندازی گروه های تکفیری آدم کش در اطراف ایران، راه اندازی شبکه های ماهواره ای با قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی و آدم فروش های فتنه گر که خیانت به این ملت و نظام کردند همه از عواملی است که نسخه ای که برای کشور ما پیچیده اند نسخه قاجار است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.