۱۰:۲۱ - چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳

جاری شدن طنز زنده رود در شهر اصفهان

مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ارائه الگوهای صحیح و سالم پیرامون هنجارهای جامعه است که در این زمینه یکی از اقدامات مهم این است که الگوهای صحیحی برای نشاط و شادمانی در خانواده ها طرح ریزی شود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ محمدمهدی مغروری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه در چند سال اخیر برای نمایش هویت بخشی اصفهان تولیدات چندانی نداشته ایم.

مغروری یکی از اهداف اصلی این بخش را ارائه رویکرد صحیح گویش و لهجه اصفهانی دانست و تصریح کرد: با برگزاری همایش های طنز توانستیم تا حدودی به این هدف نائل شویم.

مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شاعران طنزپرداز در این همایش ها می توانند سروده های خود را برای مردم بخوانند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم استقبال می کنند زیرا روحیه طنز در اصفهان و اصفهانی وجود دارد.

وی یکی دیگر از اهداف مدیریت سازمان فرهنگی تفریحی اصفهان را ارائه الگوهای سالم و بدیع شادی و نشاط در خانواده دانست و ابرازکرد: زنده رود طنز باید در شهر اصفهان جاری شود تا بتوانیم الگوهای تفریحی سالم را به خانواده ها ارائه دهیم.

مدیرهنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مدیریت هنری در سازمان تلفیقی از مدیریت فرهنگی و هنری است که مراکز هنری سازمان و مراکز محله محور را هدفگذاری می کند.

مغروری به برگزاری برنامه های کلان شهری اشاره کرد و افزود: برای ارتقای روحیه نشاط و شادی در جامعه باید در زمینه برگزاری جشنواره نمایش های کمدی و جشنواره ها و همایش های فصلی کودکان که مرتبط با نمایش کودک و نوجوان است اقدام کنیم.

مدیرهنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: محل اجرای این جشنواره ها در فرهنگسراها و مراکز محله محور است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.