۱۲:۳۳ - شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳

«همه چیز آنجاست» از امشب روی آنتن شبکه سه می رود

سریال «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داود هاشمی از امشب روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ سریال «همه چیز آنجاست» از امشب روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این سریال در حالی پخش می شود که هنوز قسمت های پایانی آن در حال تولید می باشد.

«همه چیز آنجاست» پیش از این قرار بود در ۵۰ قسمت تولید شود که به تازگی با نظر تهیه کننده و کارگردان در ۴۵ یا ۴۶ قسمت به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است و قصد دارد تا در نهادینه کردن تاثیر بنیان خانواده گامی رو به جلو بردارد. این سریال برخلاف اغلب سریال های اجتماعی نمی خواهد مخاطبان را درگیر تنش های اجتماعی کند و سعی دارد فضایی نوستالژیک ساخته و مخاطبانش را به سمت و سوی فضای نوستالژیک سوق دهد.

سام درخشانی در مورد داستان این سریال می گوید: کارگاه تولیدی خانواده محسن به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ محسن درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد. من در این سریال شخصیتی را بازی می کنم که دو مشکل اساسی در زندگی اش دارد اول آنکه به واسطه خرید ملکی دچار مشکل شده و از طرف دیگر به دلیل آنکه به دور از چشم همسرش یک زن صیغه ای گرفته است دچار تنش های فراوانی می شود و به دلیل آنکه برای اولین بار بازی در چنین نقشی را تجربه می کردم برایم بسیار دلنشین بود.

از بازیگران این سریال می توان به جمشید مشایخی، امین زندگانی، الهام حمیدی، محمد عمرانی، مهرانه مهین ترابی، حدیث میرامینی اشاره کرد.

«همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی از امشب ساعت ۲۰:۴۵ در قسمت های ۴۰ دقیقه ای پخش می شود.

تیتراژ پایانی این سریال را علی لهراسبی خوانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.