شاهین پرس

خیمه عاشقان ثارالله شاهین شهر معطر به شمیم شهدای گمنام شد

کدخبر: 20141
۱۲ آبان ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۵۶ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ پس از قرن ها جهان همچنان مبهوت سیمای جوانمردی فرزند امیرالمومنین (ع) است،

درشب تاسوعای حسینی خاکیان، افلاکیان، زمین و آسمان همنوا با کاروان ابا عبدالله حسین (ع) در سوگ خون خدا و دست های از بدن جدا شده او بی تاب و بی قرار بودند.

ارادتمندان حضرت قمر بنی هاشم (ع) در خیمه عاشقان ثارالله شاهین شهر با ندای ای اهل حرم میر و علمدار نیامد، سقای حسین سرور و سالار نیامد عزاداری کردند. و رهروان راستین دیار دوست در ماتم وفادارترین جلوه هستی عباس بن علی (ع) بر سر و سینه زدنند و اشک ماتم ریختند.

در شب تاسوعای حسینی و همرا با عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو تن از شهدای دفاع مقدس در خیمه عاشقان ثارالله برگزار شد.

در این مراسم نورانی که با حضور دستجات عزاداری و انبوه عزاداران و مسئولان شهرستان در سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شده بود، بیش از 85 هیئت مذهبی در قالب دستجات سینه زنی و زنجیر زنی به یاد مظلومیت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش بر سر و سینه زده و عزاداری کردند.

پیکر مطهر این شهدای والامقام روز یکشنبه در هشتمین روز ماه محرم برای خاکسپاری به شاهین شهر منتقل شده بود در مراسمی مورد استقبال هزاران نفر از مردم مومن و شهید پرور این شهر قرار گرفت.

لازم به ذکر است این شهدای گرانقدر روز تاسوعای حسینی بر دوش مردم ولایتمدار و عزادار سرور و سالار شهیدان تشییع و در پارک انقلاب این شهر به خاک سپرده می شوند.

vedae ba shohada-1 vedae ba shohada-2 vedae ba shohada-3 vedae ba shohada-4 vedae ba shohada-5 vedae ba shohada-6 vedae ba shohada-7 vedae ba shohada-8 vedae ba shohada-9 vedae ba shohada-10 vedae ba shohada-11 vedae ba shohada-12 vedae ba shohada-13 vedae ba shohada-14 vedae ba shohada-15 vedae ba shohada-16 vedae ba shohada-17 vedae ba shohada-18 vedae ba shohada-19 vedae ba shohada-20 vedae ba shohada-21 vedae ba shohada-22

انتهای پیام