۱۰:۲۳ - جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳

در شاهین شهر برگزار شد؛

گردهمایی مسئولین شورای هیات‌های مذهبی استان اصفهان

به منظور توجیه برنامه های هفته ولایت و عید سعید غدیر خم و ایام محرم، همایش استانی مسئولین شوراهای هیئات مذهبی و کانون های مداحان استان اصفهان در شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین فقیهی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان در این همایش  با اشاره  به وجود بیش از پنج هزار کانون ثبت شده در استان گفت : نزدیک به 30 هزار نفر در هیئت امناء کانون های مذهبی و بیش از هشت هزار مداح اهل بیت در استان فعالیت می نمایند که ارتقاء علمی و فرهنگی ایشان در دستور کار این اداره قرار دارد.
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان ارتباط با نوجوانان، جوانان و تشکیل اتاق ویژه کودکان در هیئت های مذهبی را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز نقش مداحان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت : مداحان می توانند راه و روش زندگی و اهداف امام حسین (ع) را به جوانان معرفی کنند و راه نفوذ دشمن را مسدود نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درابتدای این همایش ضمن خیر مقدم گفت: شاهین شهر به وجود 150 هیئت ، بیش از 2000 مداح خواهر و برادر، روحانیون و مبلغین و موسسات قرآنی و حوزه علمیه خواهران و برادران  مفتخر است.

حجت الاسلام حسن اسلامی در ادامه بخشی از مشکلات هیئات را بیان و خواستار توجه بیشتر مسئولین در این امر شد تا ساحت هیئات مذهبی و مداحان از آسیب ها و آفت ها مصون بماند و نقش آنها ایفاء شود.
 حجج اسلام بابایی و زارعان مسائل مربوط به هیئات و مداحان را درزمینه انتخابات مداحان، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر درهیئات و هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر واهمیت دادن به مسائل هیئات مذهبی رابیان کردند.
توجه به کیفیت بخشی محتوایی، رعایت استانداردهای لازم و نکات ایمنی , توجیح برنامه ها و طرح های سازمان تبلیغات اسلامی ویژه ایام محرم و ارائه گزارش از فعالیت های صورت گرفته از دیگر موارد مطرح شده در این همایش بود.
در ادامه تعدادی از مسئولین شوراهای هیئات مذهبی و مداحان با پخش کلیپ گزارش فعالیت های خود را اراده دادند. 
445414
445413
445412
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.