۱۲:۵۷ - دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

برگزاری جلسه كمیته بهداشت مدارس شهرستان

با هماهنگی واحد سلامت نوجوانان و مدارس و حضور اعضای کمیته متشکل از شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه دومین جلسه كمیته بهداشت مدارس شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ با هماهنگی واحد سلامت نوجوانان درمدارس و حضوراعضای کمیته متشکل از شبکه بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه  دومین جلسه كمیته بهداشت مدارس شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه در خصوص مواردی از قبیل: هماهنگی در خصوص شیوه و روند انجام معاینات دانش آموزان اول متوسطه اول و اول متوسطه دوم و پیشگیری از شیوع پدیكولوز در مدارس، هماهنگی در خصوص مناسبت های بهداشتی مهرماه (هفته سلامت روان، روز جهانی سالمند، روز جهانی غذا، روز جهانی كودك، روز جهانی قلب، روز جهانی هاری، هفته سلامت زنان) و آموزش تالاسمی در مدارس بحث و تبادل نظر گردید.

گفتنی است هماهنگی در خصوص فعالیتهای مشترك مدارس و واحدهای بهداشتی درمانی زیر مجموعه شهرستان، جلب مشاركت اولیاء دانش آموزان پزشك و پیراپزشك در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به دانش آموزان و همچنین بازدیدهای بهداشت محیط مدارس از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.