۱۶:۴۸ - دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

با حضور فرماندار شاهین شهر و میمه؛

جلسه بررسی و برنامه‌ریزی برگزاری همایش‌‌های دهه ولایت و محرم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول کانون مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان شاهین شهر و میمه جهت برنامه ریزی لازم برای برگزاری همایش‌های دهه ولایت و محرم با فرماندار شهرستان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناحجه الاسلام حسن اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه، جاموسی مسئول کانون مداحان شهرستان و اعضای شورای هیئات مذهبی به منظور انسجام و برنامه ریزی برگزاری همایش‌های دهه ولایت و دهه محرم و همچنین بررسی مسائل مربوط به شورای هیئات مذهبی با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این دیدارضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس ویاد و خاطره شهدای والامقام گفت: با مناسبت هایی که در پیش داریم لازم بود با فرماندار دیداری داشته باشیم و هماهنگی های لازم انجام شود.

وی همایش استقبال از غدیر، همایش های قبل از محرم با حضور مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین کانون مداحان استان در شاهین شهر را از مهمترین برنامه ها دانست و نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری این همایش‌ها تاکید کرد.

بصیری فرماندارشهرستان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن وقتی نتوانست از طریق تهاجم نظامی بر ما چیره شود با جنگ نرم به تخریب افکار و اعتقادات پرداخت که لازم است ما هم با برنامه ریزی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید به برگزاری شایسته این همایش‌ها آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.