شاهین پرس

هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد روزهای ایثار و پایمردی است

کدخبر: 18291
۳ مهر ۱۳۹۳ در ساعت ۸:۴۴ قبل از ظهر

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، شهردار و رئیس شورای شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان نمایشگاه تجهیزات دفاعی و نظامی افتتاح شد.

سرهنگ محمد صیدی فزمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر ضمن گرامیداشت خاطره حماسه سازان ، قهرمانان و سربازان عزیزی که از آب و خاک این مرز و بوم محافظت کردند از حمایت شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

سرهنگ صیدی ادامه داد : با خواست امام جمعه شاهین شهر ، فرماندار شهرستان و پشتیبانی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و حمایت دستگاه های مختلف شهرستان ، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروهای مسلح برای اولین بار در شاهین شهر برپا گردید.

وی افزود : این نمایشگاه در ده غرفه شامل عقیدتی سیاسی ، حجاب ، تبلیغات و عملیات روانی ، دستاوردهای پهبادها ، الکترونیک و مخابرات ، گروه های تاکتیک و موشک اندازها ، توانمندی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای انتظامی شهرستان می باشد و تمام دستاوردها ، سلاح ها و تجهیزات نیروهای مسلح را در معرض دید عموم قرار داده است.
سرهنگ صیدی از استقبال گسترده مردم شاهین شهر از رژه نیروهای مسلح در شاهین شهر قدردانی و تجلیل کرد.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز پس از قدردانی از اقدام شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر و ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری این نمایشگاه گفت : باید یاد روزهای ایثار و پایمردی زنده نگه داشته شود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است.
وی ادامه داد : همه مسوولان و سربازان دوران دفاع مقدس وظیفه دارند نسل جدید را با فرهنگ شهادت و جهاد آشنا کنیم و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای انتقال این پیام در هفته دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه حضور نیروهای مسلح و اجرای مراسم رژه در شاهین شهر را عامل نشاط و شادابی در شهر اعلام کرد و گفت : سربازان ایران زمین علیرغم خستگی و حضور در رژه صبح به عشق مردم و علاقه به هم میهنان در مراسم رژه شرکت کردند تا اطمینان خاطر از توانمندی های خود در ایجاد آرامش و صلح در منطقه را در معرض دید دشمنان قرار دهند و مردم شاهین شهر به خوبی از فرزندان خود استقبال کردند.
در پایان مسوولان و حاضران از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس صبح و بعدازظهر در محل پارک انقلاب (بانک استان) پذیرای شهروندان خواهد بود

namayashgahe-nezami-12 namayashgahe-nezami-11