۱۷:۴۰ - سه شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۳

معاون اداری و مالی واحد شاهین‌شهر:

هماهنگی و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه سازمانی است

سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: هماهنگی و همدلی لازمه پیشرفت، توسعه و تعالی سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نابه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر ، عنایت اله آقایی در مراسم تودیع و معارفه معاونت اداری و مالی واحد شاهین‌شهر در جمع هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان دانشگاه، رهبری هزینه‌ها را لازمه برداشتن گام‌های بزرگ و موثر در عرصه رقابت آموزش عالی دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق توسعه و پیشرفت دانشگاه می‌بایست از استراتژی‌های موثر و مناسب استفاده کرد و لازم است فعالیت‌های دانشگاه به صورت هماهنگ و برنامه محور انجام شود.

وی افزود: اخلاق محوری یکی از نکات مهمی است که باید همواره مدنظر همکاران قرارگیرد و می‌تواند نقش بسزایی در رشد و توسعه دانشگاه ایفا کند.
سرپرست معاونت اداری و مالی واحد شاهین‌شهر با اشاره به وظایف حوزه اداری دانشگاه تصریح کرد: جذب و آموزش کارکنان به عنوان مجریان امور دانشگاه می‌بایست با نگاه علمی همراه باشد تا از سوخت شدن منابع و سرمایه‌ها جلوگیری شود.
آقایی خاطرنشان کرد: کارکنان شایسته، سرمایه یک سازمان به شمار می‌روند و امیدواریم در واحد شاهین‌شهر همه کارکنان در جایگاه خود، شایسته باشند.
وی افزود: شناخت وضع موجود و ترسیم آینده‌ای درخشان برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر باید انجام شود که با توسعه رشته‌های تحصیلی و ایجاد رشته‌های جدید تحصیلات تکمیلی می‌توانیم گام موثری را در این عرصه برداریم.
آقایی، برندسازی دانشگاه در سطح‌ شهرستان، استان و کشوری را بسیار مهم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: لازمه توسعه و تعالی واحد شاهین‌شهر هماهنگی و همفکری است و حوزه معاونت اداری و مالی به عنوان واحد ستادی و تاثیر گذار در کنار سایر حوزه‌های سازمانی در جهت توسعه روز افزون دانشگاه آماده خدمت رسانی است.
گفتنی است، عنایت اله آقایی عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دانش آموخته مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی در مقطع دکتری است که در کارنامه خود چهار سال معاونت دانشجویی و هفت سال مدیر گروههای آموزشی واحد نراق، تدریس برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، دبیر اجرایی همایشهای علمی مختلف و نگارش مقالات متعدد در مجلات ISI و کنفرانسهای علمی را دارد.
همچنین در این مراسم از زحمات، تلاش‌ها و خدمات همایون سلطان زاده در طول مدت تصدی معاونت اداری و مالی واحد شاهین‌شهر تجلیل و قدردانی شد.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.