۱۱:۳۸ - دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

با حضور اعضاء کمیته تشکیل جلسه داد

کمیته فرهنگی، هنری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شاهین شهر

کمیته فرهنگی، هنری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شاهین شهر به منظور ارائه راهکار عملی و کارشناسی جلسه ای روز یکشنبه 23 شهریور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا“ به نقل ازروابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این جلسه که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر اعضاء برگزار شد، در ابتدا توماریان کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از تشکیل جلسه را جمع بندی نظرات اعضاء کمیته و ارائ راهکار عملی و کارشناسی شده بیان کرد.

حجت الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این جلسه گفت: در مرحله اول باید اقشار تاثیرگذار جامعه با مضرات اجتماعی، اقتصادی قاچاق کالا و ارز آشنا شوند و بدین منظور پیشنهاد می شود جلسه ای با حضور ائمه جمعه و جماعات برگزار شود و ابعاد مختلف تشریح گردد.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی به عموم مردم از طریق رسانه ها، حضور سازمان رفاهی تفریحی شهرداری د راین جلسه را لازم دانست و گفت: تبلیغات شهری از طریق این سازمان انجام شود.

برگزاری همایش با حضور صنعتگران شهرستان برای تشریح فعالیت های خود و معرفی کالاهای تولیدی ، ساختن فیلم با موضوع صنعت شهرستان، بیان مضرات کالاهای قاچاق بویژه لوازم آرایشی برای دانش آموزان دختر و خانواده های آنها ، چاپ بروشور و انجام تبلیغات شهری از طریق نصب بنر و توزیع بروشور از دیگر پیشنهادات جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.