۱۰:۳۵ - پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

جلسه ستاد احیاء زکات بخش میمه

حجة الاسلام زمانی امام جمعه و رئیس ستاد احیاءزکات بخش میمه ضمن تقدیر از مجموعه فعالیتهای انجام شده در خصوص فریضه الهی زکات با استناد به آیات و روایات، فضائل فریضه الهی زکات وارتباط بین نماز و زکات را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) میمه، جلسه ستاد احیاء زکات بخش میمه در روزیکشنبه با حضور اعضاء ستاد،رؤسای ادارات، ائمه جماعات بخش، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران و عاملین زکات در دفتر امام جمعه محترم میمه برگزار شد.

متوسلی رئیس کمیته امداد میمه در این جلسه ضمن خیر مقدم، با اشاره به سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، همکاری اعضاء ستاد را در تبلیغ، ترویج و جمع آوری زکات درخواست و گزارشی از زکات جمع آوری شده و هزینه کرد آن در سال ۱۳۹۲را به جلسه ارائه نمودند.

حجة الاسلام زمانی امام جمعه و رئیس ستاد احیاءزکات بخش میمه ضمن تقدیر از مجموعه فعالیتهای انجام شده در خصوص فریضه الهی زکات با استناد به آیات و روایات، فضائل فریضه الهی زکات وارتباط بین نماز و زکات را تشریح  کرد.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین رنجبر رئیس ستاد زکات استان اصفهان طی بیاناتی راهکارهای افزایش زکات بویژه زکات مستحبی را مطرح و از اعضاء ستاد درخواست نمودند تمامی تلاش و اهتمام خود را صرف تبلیغ و جمع آوری زکات نمایند تا به وضعیت محرومین بهتر رسیدگی شود .

احمدجو بخشدارمیمه نیز در پایان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی مردم منطقه از اعضای ستاد جهت همکاری در این فریضه الهی تقدیر کرد.

 

zekat-2 zekat-6

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.