شاهین پرس

آخرین برگ برنده دکتر روحانی با اشتباهش رو شد

کدخبر: 1112
۱۱ مهر ۱۳۹۲ در ساعت ۱۲:۴۰ بعد از ظهر

image13997   حجت الاسلام حسینی گفت: نظر شخصی من این است که دکتر روحانی آخرین تیرش را رها کرد. مذاکره برگ برنده ای برای ایران بود که کشور ما می توانست از طریق این برگ برنده منافعی ببرد و آن را رو کند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا ، حجت الاسلام حسینی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: اگر بحث مذاکره اصولی با آمریکا باشد اشکالی ندارد، چون هم حضرت امام خمینی(ره) و رهبری از ابتدا می فرمودند، آمریکا همیشه با موضع مستکبرانه جلو می آید و با این منطق غربی ها ما مشکل داریم.

وی ادامه داد: آمریکائی ها نمی خواهند حرف منطقی ما را بشنوند؛ اما از آن طرف هم بحث مذاکره را مطرح می کنند. اموال ما را نمی دهند و تحریم ها علیه ما ایجاد کرده اند و بحث هسته ای ما را تا به حال معطل نگه داشتند، در قبال این که حقی برای ما قائل نمی شوند مذاکره سودی ندارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نظر شخصی من این است که دکتر روحانی آخرین تیرش را رها کرد. مذاکره برگ برنده ای برای ایران بود که کشور ما می توانست از طریق این برگ برنده منافعی ببرد و آن را رو کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا باید برای اثبات تغییر مواضع اش ابتدا تحریم ها را لغو کرده و حقوق هسته ای ما را به رسمیت بشناسد؛ ولی در حال حاضر حتی با شرایط پیش آمده  آمریک ایی ها چیزی به ما ندادند و ما منفعتی از این مذاکره تلفنی نبردیم.

وی در پایان به طرح ایجاد فراکسیون اعتدال اشاره و خاطر نشان کرد: عده ای از نماینده گان مجلس خواستار  ایجاد فراکسیون اعتدال در مجلس بودند با هدف پشتبانی از طرح های پیشنهادی دولت، اما این طرح از سوی مجلس به تصویب نرسید.