۱۹:۴۰ - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

کانون پرورش فکری کودکان شاهین شهر برگزارکرد؛

برگزاری جشن الفبا در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر

به مناسبت آموزش کامل حروف الفبا و کسب مهارت خواندن و نوشتن دانش آموزان مراسم جشنی با هدای لوح تبریک در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه مناسبت آموزش کامل حروف الفبا و کسب مهارت خواندن و نوشتن دانش آموزان پایه اول مقطع ابتدایی مراسم جشن الفبا با حضور دانش آموزان و اولیا، مربیان آنان در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزارشد.

در این مراسم که با شرکت مدارسی که در طرح های خودگردان و ویژه حضور فعال داشتند برگزار شده بود، پسنده مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تبریک این روز به یاد ماندنی به دانش آموزان کلاس اول، گفت: آغاز دبستان در آسمان زندگی آدمی همچون درخشش خورشیدی تابان است واین زمان است که الفبای دوست داشتن را می آموزیم وبا قلم در دست گرفتن همراه یار مهربان زندگی می کنیم.

سپس با توجه به کسب مهارت خواندن و نوشتن برنامه‌ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی هنری و ادبی کانون را برای دانش آموزان وخانواده‌ها معرفی و شرایط عضویت و استفاده از برنامه­های کانون خصوصا کلاس­های ویژه تابستان برای آنها شرح داده شد.

در این مراسم تلاوت آیاتی از قرآن کریم، اجرای سرود،مسابقه، شعر خوانی (شعر حروف الفبا)، اهدای هدیه و لوح تبریک وهمچنین پذیرایی از برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

 

IMG_8305 IMG_8393 IMG_8410

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.